חברת החשמל מתריעה מפני הונאה חדשה

$(function(){setImageBanner('35c163d7-6579-4175-aabd-c89d2a51d15b','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46746,'Image','');})

בחברה הצטברו תלונות על אדם המחייג לאזרחים ומבקש תשלום במזומן עבור חשבונות החשמל. בחברה מזהירים את הציבור ומבהירים גבייה במזומן מתבצעת אך ורק במשרדי החברה ובמרכזי קבלת הקהל הרשמיים שלה

צילום: ארכיון

בתקופה האחרונה הגיעו לחברת החשמל מספר תלונות מלקוחות, רובם בעלי עסקים, שסיפרו כי קיבלו שיחות מאדם המזדהה כעובד חברת החשמל בשמות בדויים ומאיים עליהם בניתוק מאספקת החשמל אם לא ישלמו לו מיד ובמזומן.

בחלק מהמקרים, שולח מבצע ההונאה נהגי מוניות לאסוף מעטפה עם כסף מהלקוח הנעקץ.

חברת החשמל מבהירה כי גבייה במזומן מתבצעת אך ורק במשרדי החברה ובמרכזי קבלת הקהל הרשמיים של החברה. בטח ובטח שאינה שולחת נהגי מונית לגביית כספים. בחברה מבקשים שלא לשלם במזומן לאף גובה המציג את עצמו מטעם חברת החשמל.

עוד אומרים בחברה כי אין להתייחס לקריאה לתשלום במזומן ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד 103, לצורך בירור קיומו של חוב ולתשלום או לחילופין לבדוק באתר החברה שכתובתו www.iec.co.il, באזור האישי על קיומו של חוב ובמידה שכן, ניתן לשם באתר במעמד הבירור.

תשלום במזומן מתבצע רק במרכזי קבלת קהל הרשמיים של החברה הכולל גם עמדות היברידיות של חברת החשמל.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('87f47445-4e13-4bfb-af79-aeedd4e34ca4','/dyncontent/2024/9/24/1e856a96-8186-4b73-a322-84c3bcb30084.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46748,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('87f47445-4e13-4bfb-af79-aeedd4e34ca4','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46748,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה