פרסום בגוגל לעסקים קטנים יתרונות מול חסרונות

setImageBanner('533f166b-84ec-490a-a516-05d6543117d0','/dyncontent/2020/9/30/0feabe6f-36ba-45c7-8e17-e5a5c2c056c7.png',11576,'',525,78,false,46569);

פרסום בגוגל לעסקים קטנים יתרונות מול חסרונות

אחת התוצאות המיידיות של מגפת הקורונה היתה פגיעה משמעותית בהכנסות של כלל העסקים. זאת, בעקבות הקיטון הממשי בתנועת הלקוחות ובמספר העסקאות. המצב החדש כפה על בעלי עסקים המעוניינים לשרוד, להעביר את החלק הארי של הפעילות שלהם לאינטרנט. המגמה הזאת קיימת אמנם מזה יותר מעשור, אבל המצב החדש שנוצר מעצים אותה. פרסום בגוגל יחד עם קידום עסקים קטנים במנועי החיפוש הפך לאמצעי המועדף והיעיל ביותר להגדלת המכירות ולהעלאת המודעות של לקוחות פוטנציאליים למוצרים או לשירותים שיש לעסק להציע. מהו בעצם פרסום במנועי החיפוש, ובפרט בגוגל? מה היתרון של  הפרסום בגוגל  על פני צורות הפרסום המסורתיות בכלי התקשורת? בשורות להלן נסביר בקצרה אבל באופן ברור את היתרונות הגלומים בפרסום במנועי החיפוש, וגוגל בראשם, לעסקים קטנים.

פרסום במנועי החיפוש והמאפיינים שלו

פרסום במנועי החיפוש הוא הכינוי לכלל השיטות והדרכים להעלאת המודעות של ציבור הגולשים במנועי החיפוש, לאתר האינטרנט של העסק. באתר הזה מפורטים השירותים או המוצרים שהעסק מציע ללקוחות שלו. בנוסף, אחר האינטרנט העסקי חייב לאפשר לגולשים המגיעים אליו לרכוש מוצרים או שירותים ישירות מהאתר, תוך התחייבות לספק את המוצרים שנרכשו עד לבית הלקוח ולהעניק את השירותים מייד לאחר הרכישה או בתוך פרק הזמן שצוין מראש באתר. שיטת פרסום אחת הינה קידום ממומן, משמעות הדבר היא שבעלי האתר משלמים למנועי החיפוש על מנת להופיע במקומות הראשונים ברשימת החיפוש, בביטויים רלבנטיים שנבחרו בקפידה. תמורת כל הקלקה של גולש וכניסה לאתר, משלמים בעלי העסק סכום שנקבע מראש. דרך נוספת היא קידום עצמאי של האתר במטרה להביא אותו למקומות ריאליים ברשימת החיפוש. בשני המקרים, משקיעים הגורמים המקצועיים האחראים על קידום האתר זמן ומאמץ בכדי להשיג את המטרה. זאת תמורת סכומי כסף המשולמים להם, שהם למעשה עלויות הפרסום.

היתרון של פרסום בגוגל

היתרון הגדול ביותר של פרסום בגוגל על פני כל צורת פרסום אחרת, טמון בעלויות הנמוכות שלו בהשוואה לפרסום ברדיו ובטלוויזיה ואפילו בעיתונות הכתובה. יתרון נוסף וחשוב לא פחות של קידום עסקים קטנים במנועי החיפוש, הוא האפשרות למקד את הפרסום בצורה מדויקת ללקוחות הפוטנציאליים. זאת, באמצעות התמקדות במילים או בביטויים שהגולשים מחפשים, והתואמים את מה שיש לעסק להציע. מנגד, פרסום בשיטות המוכרות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הוא יקר ולא ממוקד. המשמעות המיידית של שני היתרונות הללו היא שגם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם לממן קמפיין פרסום במנועי החיפוש ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם. הדבר מגדיל את התחרותיות ומסביר במידה רבה את הירידה העקבית והמתמדת במחירי המוצרים והשירותים בעשורים האחרונים. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להגדיל את המכירות בעסק תוך הפחתה משמעותית של הוצאות הפרסום? צרו קשר כעת והמומחים של B144 יסייעו לכם להשיג את המטרה במהירות וביעילות.

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה