DUKE 890 R - האופנוע החדש של KTM

setImageBanner('e5a384d6-3137-471d-89ae-0ecf40eb7ef3','/dyncontent/2020/9/30/0feabe6f-36ba-45c7-8e17-e5a5c2c056c7.png',11576,'',525,78,false,46569);

DUKE 890 R - האופנוע החדש של KTM

קרדיט תמונה - https://www.topspeed.com/

אם תשאלו כל רוכב אופנוע, מהו האופנוע המושלם מבחינתו? הוא יגיד שהתכונה החשובה ביותר של האופנוע היא ההקשבה לתנועה והנשימה של הרוכב. האופנוע צריך לבצע הטיות מינוריות בדיוק מושלם. את החלום הזה הצליח להגשים המודל החדש של KTM, דיוק 890R.

חברת KTM מצליחה להפתיע בכל שנה מחדש עם אפשרויות מתקדמות באופנועים החדשים והדגם החדש הוא בהחלט אחת ההפתעות הללו.

מי שתכנן את ה-Duke 890 R הוא כנראה רוכב מנוסה גם על רכיבה על אספלט והן על דרכי אפר מלאות אדרנלין. איך אנו יודעים זאת? הכלי תוכנן לעמוד בכל תוואי כביש ובכל מזג אוויר, זאת גם במהירויות גבוהות במיוחד, תוך שמירה על אחיזה הדוקה על הכביש.

הכלי מציע את הגמישות המרבית לרוכב עם שלושה מצבי רכיבה שונים המשפיעים על התעבות הבקרות האלקטרוניות ושינוי אחיזת הכביש בהתאם לצורך של הרוכב. רכיבה על כביש חלק במדרון או עליה מתונה במעלה ההר ידרשו שינויים קלים של מצבי הרכיבה. את השינויים הללו אפשר לבצע בלחיצת כפתור ולהפוך בתוך דקות את דיוק 890 R מרכיבת פנאי קלילה לרכיבת ספורט. בין האופנועים בגודל בינוני, הדיוק מצטיין באחיזת כביש שלא ניתן למצוא אצל המתחרים האחרים בקטגוריה.

אם אתם מחפשים חווית רכיבה שאין שניה לה, המודל החדש של KTM הפתיע רבים ויפתיע גם אתכם ללא ספק. לא בכדי זכה לכינוי "הסופר איזמל" (Super Scalper) וזאת בזכות הדיוק הרב שלו. הוא מצליח לנצח בקלילות את המודלים הוותיקים יותר של האופנוע. אם רכשתם לפני כן את הדיוק 790 אתם תרצו לשדרג לגרסה החדשה בהקדם.

כאשר יושבים על המושב ומתחילים לרכוב, מרגישים את ההבדל ביניהם. אין הרבה אופנועים המסוגלים להגיב במהירות כזו להסטה קלילה של ההגה, ולאפשר לכם לעקוף בשיוט מהיר את האופנועים שלצידכם או להימנע מפגיעה בבקבוק תועה על הכביש. כדי להפוך את הרכיבה למהנה יותר ולתת שליטה מלאה לרוכב, הגדילו יצרני האופנוע לעשות והוסיפו לו צג דיגיטלי בצבע לבקרה מלאה.

איכות לאורך כל הדרך

אם אתם מחפשים אופנוע איכותי שהמרכב שלו מושקע עד הבורג האחרון זהו הדגם עבורכם! האוסטרים אשר ידועים באיכות המוצרים שלהם, לא חסכו דבר מיצירת האומנות החדשה שייצרו. הדיוק החדש הוא בעל מנוע טווין מקבילי, עם שני צלינדרים, בנפח 899 סמ"ק, המסוגל להפיק 121 כוחות סוס עוצמתיים במיוחד. מרגישים את ההבדלים כבר ברגע שבו מתחילים לרכוב על האופנוע או לרכב בסיבוב בעל זווית חדה ומאתגרת.

לאחר הסיבוב האופנוע חוזר מייד למקומו ומעניק תחושה של שליטה בסוס פרא שנכנע למגעו של רוכב מנוסה ומיומן, בזכות בקרת אחיזה המחשבת אוטומטית את זווית ההטייה ומשתנה בהתאם. לכל הטוב הזה נוספה בקרת דריפט, מערכת ABS המבוססת אף היא על זווית ההטייה, בקרת בלימת מנוע, "קוויק־שיפטר" לשינוי מהיר של ההילוך בקלות ובקרת ווילי.

השינויים שעושים את כל ההבדל בין גרסת ה-790 ל-890 R

זמינות הכוח של האופנוע משופרת ומצליחה לעבור את כל המתחרים, לרבות הדגמים הנוספים החלשים יותר של KTM בעלי נפח המנוע הקטן יותר. היכולות המרשימות של ה-890 R עולות בזכות קדח מעט גדול יותר (90.7 מילימטר ב-890 R בעוד במנוע ה-790 יש רק 88 מילימטרים). גם מנוע הבוכנה עוצמתי יותר ומבוסס על 68.8 מילימטרים בהשוואה לאחיו הקטן בעל ה-65.7 מ"מ. 

כעת, לכלי יש פרופיל רחב יותר המאפשר פתיחה מהירה וגדולה יותר של השסתומים. הם הוגדלו במילימטר אחד הן ביניקה והן בפליטה ביחס ל-790. גרסת ה-890 R כוללת מתלי WP APEX המאפשרים כיוון מלא וכיוונון למי שמעוניין להתאים את הכלי לרכיבה ספורטיבית. תדרי השיכוך מתאימים למהירות איטית וגבוהה בהתאם לצורך.

המשמעות של שינויים אלה היא שהכלי יתאים לכל סוג רכיבה בשינוי קל וכיוונון מהיר. בקיצור, אופנוע זה הוא חלומם הרטוב של רוכבי הספורט בישראל ובעולם.

אם גם אתה רוצה להגשים חלום? פנה עוד היום אל נקודות המכירה של מוטוספורט לרכישת duke 890 R והגשם את החלום עוד היום.

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה