הטעות שאתם עושים כשאתם נשארים עם המספר הארוך
10.05.20 / 08:43
הטעות שאתם עושים כשאתם נשארים עם המספר הארוך
העידן הטכנולוגי המשוכלל שלנו הביא לנו לא מעט דברים טובים, אבל גם הפך את רובנו לחסרי סבלנות וקצרי רוח. כבר אין לנו זמן להמתין בתור לדואר, אז אנחנו מזמינים תור מראש. אין לנו כוח לצאת לשופינג, אז אנחנו מזמינים את הכול דרך אתר מקוון. ולא כל שכן, אין לנו חשק וסבלנות לחייג מספרי טלפון ארוכים כמו פעם, ולכן אנחנו שומרים את כל אנשי הקשר שלנו, ואת הנפוצים שבהם אנו ממקמים באפשרות החיוג המקוצר. העולם שלנו עובר שינויים מהירים, וכדי להחזיק את הראש מעל המים, יש לנו צורך להתאים את עצמנו אליו. וזה כולל את בעלי העסקים. אחד הדברים הראשונים שאפשר לעשות, הוא לעבור ממספר טלפון ארוך לעסק למספר כוכבית מקוצר.
ארוך או קצר, מה זה משנה? העיקר שמגיעים אליי
אז זהו, שלא בדיוק. אם אתם כבעלי עסקים בוחרים להישאר עם המספר הארוך שקיבלתם מחברת תקשורת לפני שנים אחדות, אתם עלולים להפוך לקורבן לטעות נגררת. גם אם אתם מנסים לחסוך בכסף ולא "לבזבז" אותו על מספר מקוצר לעסק שלכם, אתם עלולים להצטער על כך. קבלו את רשימת הטעויות שאתם עושים כאשר אתם בוחרים שלא להצטרף לשירות האיכותי:
- הלקוחות שלכם טועים בחיוג – ככל שמספר הטלפון שיש לחייג ארוך יותר, כן הסיכוי שהלקוחות יטעו בחיוג גדול יותר. תחשבו על לקוח מבוגר מיואש שמנסה לחייג שוב ושוב את המספר הארוך ואינו מצליח. או על אם עמוסה בטיפול בילדים שטועה בחיוג המספר, מכיוון שילדיה אינם נותנים לה מנוח. בדרך זו אתם יכולים להחמיץ לקוחות לא מעטים שפשוט יעדיפו לפנות למישהו אחר.
- אתם לא נשמעים רציניים כל כך – תרצו לקבל זאת או לא, אבל מספר כוכבית לעסק מראה על רצינות. ברגע שהלקוח מבחין בכך שהמספר שלכם מתחיל בכוכבית, הוא מעריך אתכם הרבה יותר. השילוב של מספר מקוצר וכוכבית יוצר רושם רב בקרב אנשים. ועוד לפני שהם מבינים מה קורה, הם מתחילים לחייג את המספר. לעומת זאת, אם אתם עדיין בוחרים להישאר עם המספר הארוך, לא ממש לוקחים אתכם ברצינות, וסביר להניח שיעברו למתחרים שלכם.
- המתחרים משיגים אתכם – ואם כבר מדברים על מתחרים, הרי שאם הם השכילו לרכוש מספר מקוצר, הם יכולים בקלות להשאיר אתכם מאחור. זו מתמטיקה פשוטה. למה שמישהו יחייג את המספר הארוך שלכם, כשהוא יכול להגיע למתחרה שלכם בלי להתאמץ יותר מדיי?
- רגע, אני לוקח את העט כדי לרשום את המספר – אם אתם עדיין בוחרים להישאר עם המספר הארוך, אינכם מאפשרים ללקוחות ולמתעניינים לזכור אותו בקלות. נהג משאית שנוסע וחולף במהירות ליד פרסומת שלט החוצות שלכם לא יספיק לרשום את המספק. ואם אחד הנציגים שלכם ידבר בטלפון עם הלקוח כדי להכתיב לו את המספר, פעולה זו עשויה לקחת לא מעט זמן עבודה. תחשבו שאם היה לכם מספר מקוצר, הכול היה פשוט יותר, ונציג השירות לא היה מבזבז זמן עבודה יקר בלהקריא את המספר ללקוח.
- זוכרים אתכם, אבל מי זוכר את המספר שלכם – הלקוחות שלכם אולי היו רוצים מאוד לקשר בינכם לבין המספר הארוך שמופיע באנשי הקשר שלכם, אבל הם פשוט לא יכולים לעשות זאת. אך אם תבחרו מספר כוכבית לעסק, לעומת זאת, יוכלו הלקוחות לקשר בין המספר הקצר והעסק בקלות.
לסיכום, ראינו עד כמה מספר כוכבית לעסק יכול לתרום לקידום העסק שלכם: הרבה יותר קל לזכור מספר קליט וקצר, אפשר לשמור אותו בקלות ברשימת אנשי הקשר או פשוט לזכור אותו בעל פה ולחייג כשצריך. המספר המקוצר הנגיש הוא גם המותג שלכם, והוא זה שמשדר רצינות ועוצמה עבור העסק שלכם, ובזכותו אתם בולטים הרבה יותר בנוף התחרותי של התחום שבו בחרתם לעסוק.
אוקיי, שכנעתם אותנו. אבל איך משיגים את המספר המקוצר?
שמחים ששאלתם. הכירו את חברת כוכבית המותג. חברה ותיקה הפועלת בתחומה מ-2006 ומציעה מספרי כוכביות מקוצרים ללקוחותיה בני 4 ספרות בלבד. לצד קבלת המספרים הקליטים והנוחים, אתם מקבלים גם שירותי תמיכה ושירות 24/7, התאמת המספר שלכם לכל מספר ישן שיש לכם מכל חברה קיימת, וכמובן – עבור כל חודש שעובר אתם יכולים לקבל דוחות על נתוני השיחות שבוצעו בתוך העסק שלכם. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו והזמינו את השירות.
מוגש בחסות אקטיביטק – פירסום תוכן שיווקי
*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח