איך לבחור חברה לקידום אתרים?

$(function(){setImageBanner('8de519e9-6a7e-4a92-9364-983cd11a8e76','/dyncontent/2021/7/10/264a6692-b675-4584-94a7-2491f76abe46.jpg',13002,'',525,78,false,47451);})

איך לבחור חברה לקידום אתרים?

צילום: יח"צ

הקמת אתר אינטרנט כבר הפכה לפעולה בסיסית בהקמת עסק, אבל גם אם השקעתם רבות בהקמת אתר, ללא קידום מקצועי ומשמעותי של האתר במנועי החיפוש, בדגש על גוגל, סביר להניח שהאתר לא ישרת אתכם כמו שהייתם מצפים. לכן, בחירה של חברה לקידום אתרים, שמטרתה למקסם את חשיפת האתר שלכם בגוגל, היא בחירה חשובה למדיי. אז למה כדאי לשים לב לפני שבוחרים חברה לקידום אתרים? בכתבה הבאה:

המאמר בשיתוף אתר ג'ם פלאן - www.gemplan.co.il 

מה זה בכלל SEO?

לפני הכל, הסבר קצר: קידום אתרים אורגני נקרא בשפה המקצועית גם SEO (Search Engine Optimization) והוא כולל את כל הפעולות שנעשות על מנת לקדם את האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. כשגולש מקליד מילות חיפוש כלשהן, התוצאות הראשונות שיופיעו הן מודעות ממומנות ואחריהן יגיעו התוצאות האורגניות - אלו התוצאות שגוגל מעריכה שהן הרלוונטיות ביותר לחיפוש. ככל שהענף שבו עוסק בית העסק תחרותי יותר, כך יש צורך בעבודת SEO מקיפה ומקצועית ולאורך זמן, כדי לשמר את האתר גבוה בתוצאות החיפוש.

ניסיון מוכח

כמו בבחירה של כל בעל מקצוע, גם כאן, לניסיון יש יתרון. ככל שהחברה שתבחרו תהיה מנוסה יותר, סביר להניח שהיא תדע להציע רעיונות ומהלכים טובים יותר. בקשו לראות תיק עבודות של החברה שמציעה לכם את שירותיה. לא מספיק לדעת עם אילו לקוחות היא עבדה ועובדת ואילו מהלכי קידום מרשימים היא עשתה, אלא כדאי גם לבדוק מיקומים של מילות מפתח בגוגל, לבקש דו"ח של גוגל אנליטיקס וכיו"ב.

מה מבטיחים לכם?

כמובן שמטרת העל היא להיות כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל זה לא משהו שחברה לקידום אתרים תוכל להבטיח לכם, ואם היא תבטיח היא לא אמינה. היא כן תוכל להבטיח יעדי הצלחה כמו הגדלת טראפיק לאתר, הגדלת המרות, קידום ביטויים ספציפיים וכדומה, אבל גם אז חברות מקצועיות וטובות לא תמיד יוכלו להתחייב על לוחות זמנים להשגת היעדים.

עד כמה אתם מעורבים?

קידום אתרים הוא תהליך ארוך טווח, שכולל עליות וירידות, ניסוי וטעיה, ניתוח של הנתונים והסקת מסקנות. חברה שמשכילה לשתף את הלקוח בתהליך תיהנה מאמון גבוה יותר מצידו וממעורבות שיכולה לתרום בתהליך. בעל עסק יודע להגדיר את המטרות שלו בכל זמן נתון, את הקהל שהוא רוצה להגיע אליו וככל שהוא יבין טוב יותר את הנעשה בעבודת ה- SEO הוא יוכל לתרום יותר להצלחתה.

כמה זה עולה לכם?

כמו בכל תחום - מי שקונה בזול משלם ביוקר. תחום קידום האתרים הוא תחום מוצף ופערי המחירים בין החברות ונותני השירותים יכול להגיע אף למאות אחוזים. לכן, השיקול של המחיר הוא המינורי ביותר בקבלת ההחלטה והוא צריך להישאר כשיקול אחרון.

שירותיות וזמינות

בקצב שבו אנו חיים, זמינות גבוהה, שירותיות ואדיבות הן פרמטרים מאוד משמעותיים בבחירה הזאת. חברה שלא תדע לתת מענה מספיק מהיר, מקצועי ונעים לא תצליח לשרוד לאורך זמן. צריך לזכור שברוב המקרים ההתקשרות שלכם עם חברה לקידום אתרים היא לזמן ארוך, ולכן חשוב שתרגישו שאתם מקבלים מענה ראוי לכל שאלה או בעיה שאתם מציפים.

המלצות מחברים

המלצות מחברים וקולגות הן לרוב אמינות ובהחלט יכולות להוות שיקול מוביל בבחירת חברה לקידום אתרים. שימו לב שאתם מקבלים המלצה שהיא נייטרלית ונסו להבין מדוע החבר ממליץ דווקא עליהם, מה היתרונות המשמעותיים שהוא רואה בחברה וגם מהם החסרונות לדעתו.

לסיכום, בחירת חברה לקידום אתרים היא לא בחירה פשוטה, אבל תזכרו שהיא גם לא גורלית, אם לא תהיו מרוצים - תמיד תוכלו לשנות. הפרמטרים שצריכים להשפיע על ההחלטה שלכם כוללים מקצועיות, אמינות, ניסיון והצלחות מוכחות, שירותיות ואדיבות. בהצלחה :-) 


$(function(){setImageBanner('6aa7cb80-8d3b-4466-9b12-87ebff230f6d','/dyncontent/2021/7/10/264a6692-b675-4584-94a7-2491f76abe46.jpg',13002,'',525,78,false,47453);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה