איך לקדם ולשווק מבצעים חדשים בחנויות?

$(function(){setImageBanner('0371a0c0-a193-4045-bdab-66c3bbfced14','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

איך לקדם ולשווק מבצעים חדשים בחנויות?

יחצ

הרצון של כל עסק הוא להרחיב את המכירות כדי ליצור הכנסות גבוהות יותר. לצורך כך מפעילה כל חברה דרכים טקטיות שונות כדי שהקהל יבחן את המוצרים השונים ויקבל החלטה לרכוש אותם. 

חלונות הראווה של החנויות 

כל מי שמסתובב בקניון נחשף לחלונות הראווה המרהיבים הקיימים בו. הרשתות הפועלות בקניון מעניקות חשיבה רבה לנראות של חלונות הראווה ולצילום החזותי של הקהל וזאת כדי לסחוף את הלקוחות הפוטנציאליים פנימה לחנות, שיתרשמו מההיצע ובסופו של דבר ירכשו פריטים. 

$(function(){setImageBanner('214af00a-f993-4025-b5e2-e218bc571cc9','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',510,80,false,47452,'Image','');})

לצורך כך משתמשות הרשתות באמצעי פרסום שונים ואחת המובילות היא הדבקה של מדבקות לחלונות ראווה. בהתאם לעיצוב של חלון הראווה עצמו המכיל לדוגמה בגדי חורף, מעצבים את המדבקה כך שהיא תשתלב באופן המושלם עם המוצרים בחלון הראווה. המדבקות הן ענייניות ולפעמים גם היתוליות כדי לעורר את תשומת ליבו של הלקוח. כך הוא נהנה לראות את הציורים, ההדמיות, התמונות של מטריות, מגפיים, עננים ועוד. 

מדבקות מסוג זה אפשר לייצר בכל גודל רצוי, מודדים את גודלו של חלון הראווה ועל פי מידות הרוחב והאורך מייצרים את המדבקה עם העיצוב שתוכנן מראש על ידי המעצב. 

שינויים במדבקות בחנויות 

אחת לתקופה ובהתאם להחלפת הקולקציה, מבצעים שינוי גם בנראות המדבקה ומעצבים זאת מחדש. המטרה היא שתהיה סינרגיה בין המדבקה למוצרים המוצגים בחלון הראווה. בנוסף לכך בכל מדבקה יהיה גם הלוגו של המותג, כדי שהלקוחות יכירו לאט את הסמל הרשמי של החברה ויזהו את המוצרים שלה. 

מבצעים יוצאי דופן 

המחיר של כל מוצר הוא זה שיכריע אם הלקוח יחליט לקנות אותו או לא. לכן מנהלי הרשת מזמינים מדבקות מיוחדות ועליהן מודפסים המחירים של כל פריט. קיימת חשיבות לכך שיהיה זה כיתוב קריא גדול ובספרות בצבע בולט כמו אדום. בדרך זו הלקוח רואה באופן ברור את העלויות ויכול לקבל החלטה לכאן או לכאן.

מתקני תצוגה מרהיבים 

גם לאופן הצגת המוצרים יש חשיבות רבה ולכן מציבים בחנויות השונות מתקני תצוגה לנוחות מרבית של הלקוחות. חלק מהם כוללים מידוף ואחרים מיועדים לתלייה וכל זאת בהתאם לסוג הפריטים, אם מדובר בחנות אופנה טרנדית, חנות של כלי אוכל מגוונים וכו'. על מתקני התצוגה מדביקים מדבקות הכוללות מידע מפורט על המוצרים כמו סוג הבד, חומרי הייצור של כלי אוכל מסוים, או נתונים אחרים שכתובים באופן קריא ברור ומודגש על כל אחת מהמדבקות. 


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fc98ac52-4732-46b4-9f0f-860df325e076','/dyncontent/2024/2/26/f4f0d77e-4846-4195-b29d-9e0105dd3737.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('fc98ac52-4732-46b4-9f0f-860df325e076','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
$(function(){setImageBanner('278d0623-1d57-4247-b0fc-f8f43c232a5a','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',525,78,false,47439,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה