בחירת חנות מותגים און ליין – עולם הרכישה הוירטואלי

$(function(){setImageBanner('0ccdce49-5303-40a9-8e96-5ef838ed3572','/dyncontent/2021/11/28/6a00797d-1b2d-4bf8-b38d-f43b755f398e.jpg',13823,'',525,78,false,47451);})

בחירת חנות מותגים און ליין – עולם הרכישה הוירטואלי

יחצ

עולם הקניות באינטרנט תפס תאוצה בשנים האחרונות והוא הולך וגדל בקצב מסחרר. אחוז גבוהה של ישראלים מעדיפים לעשות את הקניות שלהם און ליין, במיוחד אם מדובר במותג אהוב ומוכר. קונים רבים מרגישים בטוחים לחזור ולקנות את אותו המותג במשך שנים רבות מאחר ונוצר קשר של אמון וביטחון בחברה ובמותג. ישנם מותגים אהובים רבים בינהם מיסטר סאמטינג חנות מותגים. רבים מהישראלים לא ימהרו להחליף מותג שהתרגלו אליו ויותר מכל שהם מזוהים איתו. רכישות רבות נעשות מידי יום ביום ולא רק בתקופות של חגים או אירועים מיוחדים. אחוז גבוהה מהישראלים המבצעים רכישות און ליין יעדיפו לשוטט באתרים בין לאומיים מאחר והמיבחר והמגוון בהם גדול יותר. ישנם חנויות מהדור הישן שעדיין לא עברו להתנהלות המרחבים הוירטואליים וסביר להניח שיושארו מאחור לצד המסחר האלקטרוני המתפתח במהירות.    

                                                                                     

בחירת חנות מותגים און ליין - יתרונות בולטים ועיקריים:

  1. נוחות - כניסת הסמרטפונים לחיינו הגדילה באופן משמעותי את חופש הפעולה באופן כללי ואת חופש הקנייה בפרט. אם בעבר ניזקק האדם להגיע לנקודה בה יש מחשב על מנת לבצע את הרכישה, כעת הוא יכול לעשות זאת בכל זמן ומכל מקום. יתרון נוסף הוא היכולת לעקוב אחר המוצרים שנרכשו, לשמור מוצרים ברשימת מועדפים ולהתעדכן אחר זמני המישלוח.
  2. פידבקים - רכישה און ליין מאפשרת לנו לצפות ולעקוב אחר פידבקים הניתנים למוצר ובכך לעשות את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו בנוגע לרכישת המוצר. החברה יכולה להשקיע רבות בפירסום המוצר אך בסופו של דבר אין כוח חזק יותר מדעת קהל. מותג מוביל ומצליח מושך הרבה יותר תשומת לב במרחבים הוירטואליים ובעל פונציאל מכירה גבוהה יותר מאשר בחנות פיזית.
  3. השוואה בין מחירים - אם בעבר נאלצו הלקוחות לשוטט בין חנות אחת לשנייה על מנת להשוות מחירים ויכלו לעשות זאת מול מספר מצומצם של חנויות בלבד, כעת יוכלו לערוך השוואה בקלות ובמהירות בין מספר רב של חנויות במקביל באמצעות אתרים העורכים השוואות מחירים. באופן זה חוסך הלקוח כספים וזמן יקר ומשיג את המחיר המשתלם ביותר עבורו.
  4. תודעת שירות - העובדה שהתחרות במרחבים הוירטואלים גדולה מעודדת את המוכרים לעשות מאמצים עבור הלקוח הכוללים להוריד מחירים, להגדיל מבצעים ולתת מענה מהיר. מוכרים רבים יודעים שניתן לתת בקלות פידבק שלילי או חיובי וההשפעה של פידבק זה היא גדולה. מאחר ולא ניתן לחוש את המוצר, מוכרים רבים מתאמצים לספק חווית קנייה וירטואלית נעימה ככל שאפשר ולהשתמש באמצעים כמו סירטוני וידיאו הממחישים את המוצר באופן הטוב ביותר. כמו כן ישנו דגש רב על עיצוב וניראות החנות שגם הם משפיעות באופן ניכר על חווית הקנייה והרצון להמשיך ולשהות בחנות. 
  5. משלוח - איסוף ומשלוח מהיר גם הם שיקול מכריע בבחירה לרכוש און ליין.

אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט


$(function(){setImageBanner('3eb6a002-6d1f-4dd8-9b8f-da26ed079130','/dyncontent/2021/11/28/6a00797d-1b2d-4bf8-b38d-f43b755f398e.jpg',13823,'',525,78,false,47453);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה