כלים שרוב העסקים חייבים להתחמש בהם בתקופת הקורונה בשביל לשרוד

setImageBanner('86d1328a-7109-4cd7-95f6-9b3f182a5867','/dyncontent/2020/10/8/90e6c36c-7e2a-487d-ae87-78f8b928fec3.jpg',11619,'',525,78,false,47451);

תמונת יח"צ

כבר חודשים ארוכים שאנחנו חיים לצד הקורונה, אנחנו לא נחדש לכם דבר אם נספר כיצד המגפה פגעה בעסקים וכיצד כולנו נזרקנו אל אוקיינוס של חוסר וודאות. אנחנו רוצים לנצל את הבמה הזו כדי לנסות ולהפיח מעט תקווה, הרשו לנו להציג בפניכם כלים מעשיים שיעזרו לכם לשרוד את תקופת הקורונה. הכלים הללו יכולים להוות את ארסנל הפתרונות בעבור אלו מכם שיעזו לצאת מאזור הנוחות שלהם.

לעמוד על הרגליים או לצעוד קדימה?

קולות רבים נשמעים לאחרונה וקוראים לבעלי העסקים לנהוג באסטרטגיה יצירתית ו"להפוך את הלימון ללימונדה" (כמשקל האימרה השחוקה שכבשה את ארצנו לאחרונה). אך מעבר לזריקת סיסמאות לאוויר, אין הרבה אנשים שבאמת באים ואומרים – הנה פתרונות יצירתיים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, אך לפני שנצלול למטרה שלשמה התכנסנו, אנחנו רוצים להדגיש כי בהרבה מן המקרים יש צורך להשקיע ו"להמר" כדי לראות תוצאות.

אז בואו ונתחיל מאחד הדברים החשובים ביותר שיוכלו לעזור לעסק שלכם למקסם רווחים ולהישאר בתודעה, גם בימי קורונה – קמפיינים בפייסבוק. רק תעצרו לרגע ותחשבו, בימי הסגר כשכבר רציתם לטפס על הקירות, לאן פניתם? כנראה לשיטוט בפייסבוק. כיום יש כמה פלטפורמות עיקריות שברגע שהעסק שלכם יכניס אליהם את הרגל, אתם תראו תוצאות בשטח.
אז המקום הראשון הוא כמובן פייסבוק, אך בניגוד לימים עברו בהם פייסבוק הייתה מדורת השבט, כיום קמפיינים בפייסבוק יהיו אפקטיביים בעיקר לחתכי הגילאים המבוגרים יותר.
המקום הנוסף שאתם צריכים להימצא בו, זה שבו מרוכזים חתכי הגילאים הנמוכים יותר, הוא כמובן אינסטגרם. אבל, חשוב שתדעו שפייסבוק ואינסטגרם שייכות לאותה חברה. כך שלמעשה, ממשק בניית הקמפיינים בפייסבוק ישמש אתכם גם לבניית קמפיינים באינסטגרם.

הסיבה שקראנו לחלק הזה של המאמר, "לעמוד על הרגליים או לצעוד קדימה", היא שכל פרסום באחת הפלטפורמות האלו דורש הוצאה כספית. עליכם להביא בחשבון שלפרסום בפייסבוק גם יכול לקחת זמן עד שתראו תוצאות איכותיות, לכן אנחנו ממליצים לכם לחפש אחר חברת שיווק שתדע לספק לכם פתרונות יצירתיים ולהעניק לכם מהניסיון שלהם. כך תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר בפחות זמן שיישרף על ניסוי וטעייה.

הרחיבו את ארגז הכלים שלכם

היתרון הגדול ביותר של תקופת הקורונה, הוא העלייה המטאורית בקורסים מקוונים. אתם יכולים כיום ללמוד כל דבר שתרצו, מכל מוסד ברחבי העולם, בלי לצאת מביתכם. נצלו זאת! קחו לעצמכם קורסים המכוונים לקידום העסק שלכם והרחיבו את ארגז הכלים שלכם באופן יזום. זה אולי ידרוש מכם זמן ואנרגיה, וברוב המקרים גם תשלום בעבור קורס איכותי באמת, אך כל אלו ישתלמו לכם שבעתיים בעתיד כאשר תוכלו ליישם את הכלים הללו על העסק שלכם.

העולם נמצא כבר שנים רבות בתהליך של דיגיטציה מואצת, הקורונה רק הביאה לתהליך הזה זירוז משמעותי. מובן שבליווי של מעט חוסר וודאות, אך אלו שיבינו כי בתוך הבלאגן הזה קיימת הזדמנות אמיתית לצמיחה יהיו אלו שיצליחו לשרוד עם העסק שלהם. נסו להתנתק מהלכי מחשבה מיושנים שלא מקדמים אתכם, השילו מעצמכם את הפחד וקפצו למים העמוקים של המרחב הדיגיטלי. אם אתם חוששים מאוד, נסו לחפש מישהו שיוכל לסייע לכם בהנגשה של הכלים הללו, זה לא חייב להיות איש מקצוע אלא יכול להיות גם חבר שיודע להסביר בצורה ברורה.

אז שיהיה לכולנו בהצלחה.

*המדור הינו מדור תוכן שיווקי. אין לאמור בו להחליף ייעוץ מקצועי אחר. ט.ל.ח


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה