מי רוצה לדעת על קידום אתרים?

$(function(){setImageBanner('abd47998-470c-445a-81de-f825f6ddae7b','/dyncontent/2021/7/10/264a6692-b675-4584-94a7-2491f76abe46.jpg',13002,'',525,78,false,47451);})

מי רוצה לדעת על קידום אתרים?

צילום: יח"צ

ובכן, קידום אתרים זהו מושג שלוודאי נשמע מוכר, או מצלצל מוכר, לאנשים ששמעו על הנושא, לפחות פה ושם. באופן כללי, אנחנו יכולים להתייחס אליו בראשי התיבות SEO, אשר מסמנות את הביטוי "אופטימיזציה למנועי חיפוש". אמנם, זה נשמע כמו ניסוח מרהיב ומלא עומקים, אך בפשטות – זה רק אומר: "איך לגרום לגוגל להבין שיש לנו תוכן שאנשים אחרים רוצים לקרוא".

אופטימיות לקידום תכנים

הרי, מהי אופטימיזציה? יש אתרים (שמצאנו בגוגל, אגב), שיספרו ששורש המילה הוא אופטימיות. משמע, מבחינתם זה אומר לקחת את הצד החיובי של הדבר, ולהתייחס אליו. ואיך זה קשור לנושא? ובכן, אם אנחנו רוצים לעשות, לדוגמה, אופטימיזציה לשגרת היום שלנו –

אנחנו יכולים להסתכל על החלקים הטובים, ולהחליט שהם הדברים שאנחנו מתייחסים אליהם. ולא רק זה, אלו הם הדברים שאנחנו מעצימים, נותנים להם כוח, זמן והשפעה. כך שהתוצאה היא ששגרת היום שלנו מלאה בעוד ועוד חלקים טובים. באופן דומה, אם אנחנו עושים אופטימיזציה למנועי חיפוש, אנחנו בעצם מזינים אותם בחלקים הטובים, בדברים שהם רוצים לראות.

אנחנו כמו מעמידים פנים שמנועי החיפוש הם אופטימיים בלי תקנה, וכל מה שהם מחפשים זה את "הצד הטוב", ועל כן, כל עוד נראה להם את הצד הטוב – הם יסתכלו על מה שאנחנו מראים, מייצגים, מאפשרים. אז מהו הצד הטוב מבחינת מנועי החיפוש?

הצד בו הגולשים מרוצים, מקבלים את מה שהם רוצים, ויש התאמה טובה בין החיפוש לתוצאה.

קידום תוצאות בגוגל

אם אנחנו ניתן את זה, נעזור לזה, נאפשר את זה – אנחנו נהיה בצד הטוב, או בצד המיטיב, יותר נכון. ואם אנחנו נהיה בצד המיטיב, אלו שבאמת תורמים לאקולוגיה ברשת, אנחנו נהנה מכך שמנועי החיפוש יתייחסו למאמצים ולהשקעה שלנו. כך, שאם ניצור תכנים שהם בצד המיטיב, הפורה, והמתאים לתוצאות החיפוש וכוונות החיפוש של הגולשים במנועי החיפוש –

הרי שביצענו קידום אתרים. כי כך, גוגל ישים לב מה אנחנו עושים, מייצרים ותורמים (כי הוא מסתכל על הצד הטוב, מרוב אופטימיות), ויקדם את מה שאנחנו עושים יותר ויותר, במעלה רשימת התוצאות שמקבלים לאחר השלמת החיפוש במנועי החיפוש. ובכך, ביצענו אופטימיזציה למנוע החיפוש, בחרנו בצד החיובי, האופטימי, הטוב והמיטיב.

והדרך לעשות זאת, היא כמובן לייצר תכנים, שאנשים רוצים לקרוא. אם זה נשמע דיי מורכב, או לא ברור – אפשר לחקור את הנושא לבד, או לקבל עזרה מקצועית. במסגרת עזרה מקצועית, ניתן להיעזר במשרדי פרסום, כיוון שהם יכולים לעזור במסגרת קידום אתרים, ואופטימיזציה למנועי חיפוש, בין השאר על ידי כך שהם יעזרו ליידע אותנו מה הן כוונות החיפוש של הלקוח האידיאלי שלנו (ועל כן מאוד חשוב לנו לדעת מי הוא באמת), איך לערוך את התכנים בצורה שגוגל (ואחרים) יבינו שזה רלוונטי לתוצאות החיפוש, ואולי גם עזרה בלייצר תכנים שהוא , הלקוח, באמת יכול להבין.

ולא רק זה, אלא לייצר תכנים שגוגל יכול להבין, שהלקוח האידיאלי מבין, והוא אכן קורא ומעריך. ובכך – יצרנו אופטימיזציה למנועי חיפוש – הפכנו את התכנים שלנו לאופטימיים, קידמנו את האתר בגוגל, ויש לנו יותר ויותר גולשים מרוצים. בהינתן רצון לקבל עזרה וייעוץ בנושא, ניתן כמובן לפנות אל משרד פרסום ירדן דיגיטל, כדי לבדוק מה ניתן לעשות יחדיו בנושא.


$(function(){setImageBanner('172d8946-690f-4026-9b51-e3f2c0a7dfd1','/dyncontent/2021/7/10/264a6692-b675-4584-94a7-2491f76abe46.jpg',13002,'',525,78,false,47453);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה