$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('aaffae1b-ccc8-421b-b949-b5a4db9ccad8','/dyncontent/2022/7/6/7368733b-c4ca-4e63-9946-144e580383dd.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47451,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('aaffae1b-ccc8-421b-b949-b5a4db9ccad8','/dyncontent/2022/7/12/e258ab5d-2846-4ec8-b263-51dad8906bfc.jpg',14136,'מכללה 525-80',525,78,true,47451,'Image','');},15]]);})

תפריט חיטוב לנשים

יחצ

אז החלטתן להכנס למשטר תזונה ואימונים, ראשית כל- כל הכבוד!

וכיצד ממשיכים מכאן?

תהליך חיטוב וירידה במשקל מציב לא מעט אתגרים ודורש מכן סבלנות, התמדה ועקביות. אנו מודעים למורכבות התהליך ובכדי להקל מעליכן מעט, ליקטנו בדיוק עבורכן מספר טיפים חשובים העשויים לסייע לכן לקצור את הפירות. 

הקפידו על שתיית מים

ההמלצה לשתיית מים אינה נובעת מעניין בריאותי בלבד, אלא מקורה טמון גם ביכולת השפעתם על  חיטוב וירידה במשקל.

כולנו יודעים כי חילוף חומרים גבוה מסייע בהליך חיטוב וירידה במשקל. אחת מהדרכים האפשריות להגברת קצב חילוף החומרים בגוף היא שתיית מים בכמות מספקת, העומדת על 3-4 ליטר ביום. כלומר, אם אתן שותות ביום 10-12 כוסות מים, אתן מסודרות.

מלבד הגברת קצב חילוף החומרים, לשתיית מים יתרונות נוספים וביניהם: 

-ניקוי של מערכות הגוף השונות.

-תורמים לתחושת שובע ומסייעים בהפחתת אכילה שלא לצורך.

-מונעים כאב ראש

-מעניקים מראה זוהר יותר לפנים.

 כיצד נזכור לשתות מים?

השתדלו לקחת אתכם בקבוק לכל מקום שאתן יוצאות והציבו לעצמכן יעדי סיום של כמות מ"ל מסוימת במהלך שעות היום השונות. 

צרכו חלבונים בכמות מוגברת

אחד מההשלכות המרכזיות של ביצוע דיאטה ללא אימונים היא פגיעה במסת השריר שלנו. צריכת חלבון מוגברת במהלך הקפדה על תפריט תזונתי ואימונים הכרחית למניעת הידלדלות מסת שריר ולבניית שרירים. 

ביצים בואריציות שונות, דגים מסוגים שונים וחזה עוף הם דוגמאות לחלבונים נחוצים, נקיים ודיאטטיים.

אל תותרו על סיבים תזונתיים

אחד לתפריט חיטוב לנשים, גברים, נערים וכו' הוא צריכת מאכלים בעלי סיבים תזונתיים. סיבים תזונתיים מצויים במאכלים שאינם מעובדים בדרך כלל ומסייעים לתחושת אנרגיה ושובע. סיבים אלה חשובים במיוחד בתקופת חיטוב, שכן אימוני הספורט דורשים אנרגיה רבה וממושכת. 

איזה מאכלים למשל מכילים סיבים תזונתיים?

-פחמימות העשויות מקמח מלא כמו שיבולת שועל, קוסקוס מלא, אורז מלא, שעועית ועוד'.

-ירקות ירוקים

שומן הוא לא מיותר

ישנו מיתוס נפוץ כי שומן אינו בריא ואף עלול לגרום לנו לעלות במשקל. כמובן שלא מדובר בשומן רווי המצוי במאכלי הג'אנק פוד והחטיפים השונים, אלא בכזה המשתייך למאכלים כמו: אגוזים, שמן זית, זיתים, טחינה ועוד'.

שומנים אלה שונים במהותם מהשומנים מצויים באוכל התעשייתי, ולא רק שאינם מזיקים כאשר צורכים אותם בכמות הולמת, אלא אף ממש הכרחיים לתפקודן התקין של מערכות הגוף השונות.

ומה לגבי ג'אנק?

אנשים רבים המתחילים הליך חיטוב ויורידה במשקל נוטים להתנזר מאכילת ג'אנק ומתוקים. התנזרות זו מוטעית מיסודה כיוון שהמפתח להצלחה בהליך החיטוב והירידה במשקל הוא איזון. כלומר, חשוב לשלב במהלך השבוע מעט מתוק או אף ג'אנק ביום הצ'יט שלכן. שילוב זה, באם הוא נעשה באופן מבוקר, לא רק שלא יגרום לכם לעלות במשקל אלא אף ממש נחוץ למידת הצלחתכן בתהליך.



אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4e596e18-f7aa-46cb-94d8-801d2a71cd3a','/dyncontent/2022/7/6/7368733b-c4ca-4e63-9946-144e580383dd.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4e596e18-f7aa-46cb-94d8-801d2a71cd3a','/dyncontent/2022/7/12/e258ab5d-2846-4ec8-b263-51dad8906bfc.jpg',14136,'מכללה 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה