$(function(){setImageBanner('6874a14e-ee5f-4445-b499-9bb6f0376e11','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

תוכנית "סוויץ'" של משרד האנרגיה והתשתיות באשקלון יוצאת לדרך

צילום: דוברות עיריית אשקלון

התוכנית, שתפעל בשנת הלימודים הקרובה, תכשיר את בני ובנות הנוער של אשקלון להיכרות עם עולם האנרגיה, קיימות ופיתוח מיזמים קהילתיים בעלי השפעה מקומית

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן: "תוכנית ״סוויץ״ היא תכנית חשובה לטובת בני הנוער באשקלון, דור העתיד של מדינת ישראל. הביקוש לאנרגיה בעולם הולך וגובר, במיוחד בעקבות מהפכת ה-AI. מדינת ישראל היא מובילה עולמית בטכנולוגיה וחדשנות, והתכנית תסייע לבני הנוער באשקלון להשתלב בתחומי האנרגיה והחדשנות, ולפתח פתרונות שיבטיחו אספקת אנרגיה רציפה, זולה ונקייה לארץ ולעולם כולו. אני מודה לראש העיר תומר גלאם, יחד נמשיך לפעול למען תושבי אשקלון״

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "אני מברך על בחירתה של אשקלון להשתתף בתוכנית 'סוויץ'' של משרד האנרגיה והתשתיות. בני ובנות הנוער של היום הם מובילי המחר, והחשיפה לעולמות האנרגיה, הקיימות והחדשנות תעניק להם כלים משמעותיים להשפיע על הסביבה ועל איכות החיים בקהילה. אני בטוח שהתוכנית תעודד את בני הנוער בעיר לפתח רעיונות ופתרונות יצירתיים שיתרמו לעתיד ירוק ומקיים יותר עבור כולנו, ואני מודה לשר האנרגיה אלי כהן על העשייה למען תושבי אשקלון."

משרד האנרגיה והתשתיות מפרסם כי עיריית אשקלון נבחרה להשתתף בתוכנית ההכשרה הארצית "סוויץ'" תוכנית ייחודית שנועדה לחשוף בני ובנות נוער לעולם האנרגיה המקיימת, להעמיק את היכרותם עם אתגרי משק האנרגיה בישראל ולעודד יזמות, מעורבות אזרחית והובלת שינוי בקהילה בתחום האנרגיה המקיימת.

התוכנית תכלול הכשרה ייעודית לבני ובנות נוער, במסגרתה ירכשו המשתתפים ידע בתחומי האנרגיה, ההתייעלות באנרגיה, האנרגיות המתחדשות, תחבורה יעילה והשפעת צריכת האנרגיה על הסביבה והקהילה.

התוכנית, המובלת על ידי חטיבת אנרגיה מקיימת במשרד האנרגיה והתשתיות, תפעל במהלך שנת הלימודים הקרובה (תשפ"ז). בכל רשות מקומית שנבחרה להשתתף התכנית, תוקם קבוצת נוער של 25-35 תלמידים מכיתות ח'-י', אשר יעברו תהליך עומק חינוכי הכולל סדרת מפגשים, ליווי מקצועי ופיתוח מיזם קהילתי בעל השפעה מקומית. כל קבוצה תזהה אתגר סביבתי בתחום האנרגיה המקיימת בסביבתה הקרובה ותפתח מענה יישומי, החל מהסברה וחינוך ועד יוזמות שטח חדשניות. התוכנית נועדה לחזק את מעורבות הדור הצעיר בקידום קיימות ואחריות סביבתית, ולהעניק לבני הנוער כלים להובלת שינוי בקהילה.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('39cde4a3-ad5c-4108-a180-69b1f87a2ab3','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('39cde4a3-ad5c-4108-a180-69b1f87a2ab3','/dyncontent/2026/4/23/c563fa31-fa79-4d14-af7f-9667b058f321.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה