הטובים בשירות: הוענק האות המקצועי לחמישה עובדי רשות מצטיינים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ca042971-abae-456c-885b-0f4491f07193','/dyncontent/2025/11/25/11cbb0a5-aaa0-4313-b88d-38d8b1c9f813.gif',20479,'קרייזי רום אייטם כתבה ',525,78,true,46615,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca042971-abae-456c-885b-0f4491f07193','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46615,'Image','');},15]]);})

צופית סעדון, עדי בן שטרית, דימה בללוב, מורן ביטון ועליזה מזרחי קיבלו את אות 'הטובים בשירות' על עבודה יוצאת דופן

ביום ראשון (30.11.25), הוענקו תעודות הצטיינות לחמישה עובדים שזכו בתואר 'הטובים בשירות' לאחר שהפגינו מצוינות בשירות לתושבים ובעבודתם השוטפת. בסבב זה נבחרו העובדים: צופית סעדון, עדי בן שטרית, דימה בללוב, מורן ביטון ועליזה מזרחי, כאשר כל אחד מהם נבחר לאחר שהוגש על ידי מנהליו שהמליצו עליהם לקבל את האות המיוחד בזכות מתן שירות מקצועי ויוצא דופן.

בטקס הענקת האות נכחו ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ"ל העירייה, מאור מהצרי, סמנכ"לית משאבי אנוש והון אנושי, מלכה גרשון ומנהלת אגף קשרי קהילה ומובילת הפרויקט, אושרה צרויה ימין.

להלן כמה מנימוקי המנהלים על בחירת העובדים הזוכים באות 'הטובים בשירות':

מנהליה של צופית סעדון, מאגף תיירות, מנמקים כי עבודה של צופית מתבצעת בסבר פנים יפות, בסבלנות ונכונות לעזור.

מנהליה של עדי בן שטרית, ממנהל חינוך, מציינים כי עדי מבצעת את עבודתה בשירותיות ומקצועיות באופן יוצא דופן לא רק עם הגורמים הנוספים באגף אלא גם עם ההורים

מנהליו דימה בללוב, מתאגיד מים, מציינים כי דימה בעל ניסיון מקצועי רחב ושירותיות מדהימה, אמינות ואיכות שראויה לציון לשבח. 

מנהליה של מורן ביטון, מאגף תקציבים, מציינים כי מורן חרוצה בעבודתה, משקיעה רבות ביחסי אנוש מצוינים ואדיבים, זאת לצד ניהול תקציבים מסובכים במקצועיות.

מנהליו של עליזה מזרחי, מאגף מערכות מידע, מציינים כי עליזה בעלת גישה מקצועית, אדיבה ורגישה לצרכי הפונים. במסגרת תפקידה פעלה לייעול ושיפור מערכות המידע בשירותים לתושב ולגורמים פנימיים ברשות. 

 קרדיט צילום: אלדד עובדיה

פרויקט 'הטובים בשירות' החל ביוזמת אגף קשרי קהילה של עיריית אשקלון בשנת 2021 במטרה לציין ולשבח עובדים הראויים להוקרה עקב תודעת שירות גבוהה והעצמת חווית השירות עבור תושבי העיר. העובדים הראויים נבחרים על ידי ועדה קבועה המכריעה על פי מספר קריטריונים, ביניהם: מדדים טובים בסגירת פניות, שביעות רצון מטעם התושבים, המלצת הממונה הישיר, מכתבי הערכה של תושבים שקיבל העובד, הוכחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

ראש העירייה, תומר גלאם: "אני גאה להעניק לחמשת העובדים המצטיינים שלנו את אות 'הטובים בשירות'. אות זה מסמל את הערכתנו העמוקה לעבודתם יוצאת הדופן, על כך שהם עובדים לא רק עם הראש אלא גם עם הלב והנשמה באופן ניכר. ברכות חמות לכל אחד ואחת מהזוכים, אתם מהווים דוגמה ומופת לשירות איכותי ומעורר השראה. ישר כוח!"

  קרדיט צילום: אלדד עובדיה

 


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b05b6788-5a52-4b7a-a71e-144666423b6f','/dyncontent/2025/11/25/ebba8c49-c84d-4599-8945-5414c2b4cb67.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b05b6788-5a52-4b7a-a71e-144666423b6f','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה