$(function(){setImageBanner('12f96eb5-a4f0-469b-b172-d0ab524299ee','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

מנהלי מוקדי 106 של הרשויות המקומיות במרחב אשקלון התארחו במשרד האזורי של חברת החשמל בעיר

מערכת אשקלונים | צילום: חברת החשמל, מתוך המפגש

במסגרת הפעילות לשיתוף פעולה והידוק הקשר עם מוקדי החירום של הרשויות המקומיות-  התקיים במשרד האזורי של חברת החשמל באשקלון מפגש מקצועי בו השתתפו מנהלי חברת החשמל באזור אשקלון ומנהלי מוקדי הרשויות המקומיות (מוקדי 106) הנמצאים בתחומי הפעילות של אזור אשקלון.

במפגש השתתפו מנהלי מוקדי 106 ובעלי תפקידים נוספים בהיבט חירום ועדכון הציבור מהרשויות המקומית אשקלון, קרית-גת, שדרות, המועצה האזורית לכיש והמועצה האזורית שער הנגב.  מחברת החשמל השתתפו מנהל האזור , אבי אהרוני, יששכר מקונן, מנהל מרכז השירות 103 של חברת החשמל במחוז הדרום
(הכולל גם את אזור זה), מנהלים באזור העוסקים בקשר עם הרשויות המקומיות ודובר מחוז הדרום.     

אבי אהרוני, מנהל אזור אשקלון בחברת החשמל הדגיש את חשיבות השירות המקצועי והאיכותי של עובדי האזור ועובדיה לכל אחד מלקוחות החברה: "הלקוח הוא במרכז העשיה שלנו. הטיפול המקצועי, המהיר, האיכותי והאדיב מלווה כל אחד מהעובדים והמנהלים כל רגע.  אנחנו ואתם- הרשויות המקומיות,  מחוייבים ואחראים למתן שירות לכל תושב ולמי שנמצא בתחומנו הגיאוגרפי - בכל רגע ובכל מזג אוויר. חשוב שנשתף פעולה ונפעל יחד, בשגרה ובחירום - למען לקוחותינו". הדגיש אבי.  "במהלך 'צוק איתן' עבדנו בשיתוף פעולה מעולה עם הרשויות המקומיות כשציוותי חברת החשמל הוזנקו לשטח מיידית ותיקנו הפסקות חשמל שניגרמו מפגיעות הרקטות והטילים – כדי להחזיר את אספקת החשמל מהר ככל האפשר- גם בערים ובישובי האזור וגם בישובי עוטף עזה -  24/7. עשינו זאת מתוך תחושת שליחות , אכפתיות ודאגה ללקוחותינו" הדגיש אבי.  

אהרוני הציג בפני משתתפי המפגש  את הממשקים הקשורים ללקוחות והרשויות המקומיות: עבודות ופרויקטים בהווה ובעתיד, הטיפול בתקלות ובהפסקות חשמל, סוגי העבודות והתיקונים בשטח ומשמעותם ללקוח, הציג את נושאי הגביה, הטיפול בלקוח ועדיכונו בעת חירום ושיגרה.

יששכר מקונן, מנהל מרכז השירות 103 של מחוז הדרום, ציין בדבריו כי המפגש הכרחי וחיוני במטרה משותפת לתת שירות טוב יותר ללקוחות המשותפים בשגרה ובחירום- לחברת החשמל ולרשויות המקומיות. "חשוב שאתם, מנהלי מוקדי 106 בכל ישוב וישוב תהיו בקשר שוטף לצורך עדכון והעברת מידע דרככם לציבור תושבי הרשות שלכם. שיתוף פעולה והעברת מידע אמין, מהיר ומקצועי לציבור חשובה ביותר יסייע בכך שהתושבים יקבלו מענה מהיר, רציף ומעודכן יותר"  ציין בדבריו.

בדיון שהתקיים גובשו דרכים לשיפור הקשר והעברת המידע, להידוק הקשרים להמשך הפעילות המשותפת ומפגשים בין הגורמים השונים ברשויות המקומיות ובחברת החשמל  והוצג הקשר עם דוברי הרשויות המקומיות ודוברות חברת החשמל והחשיבות בעדכון והעברת מידע רציף לציבור בפילוח רשותי ואזורי לגבי נושאים שונים ושיתוף הפעולה להעברת מידע לציבור באמצעות גורמים מגוונים – הן התקשורת הארצית המקומית והן בסיוע התקשורת של הרשות המקומית כמו הפייסבוק, אתר האינטרנט, קבוצות וואטסאפ, מסרונים ועוד. 


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d077efe5-8035-412a-a4e3-f3312f4fecbd','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d077efe5-8035-412a-a4e3-f3312f4fecbd','/dyncontent/2024/6/10/8a1346f3-1a6b-4846-8332-d34023e8067b.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה