דברים שכדאי לבדוק לפני שמתחילים לקדם אתר

$(function(){setImageBanner('e0dd9e69-744c-4b8e-93b7-f19a1082d7e3','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

דברים שכדאי לבדוק לפני שמתחילים לקדם אתר

תשלום של כמה אלפי שקלים כל חודש על קידום אתרים, הוא לא משהו שצריך לעשות בקלות ראש במיוחד אם מדובר בתחום תחרותי. לפעמים בעלי עסקים שונים נכנסים לתחום הזה, אבל אחרי כמה חודשים מבינים שהם עשו כמה טעויות בדרך, אז כדי שלא תבזבזו אלפי ₪ כל חודש ללא תועלת -  להלן רשימה של כמה דברים שאתם צריכים לעשות לפני שאתם חותמים חוזה עם מקדם אתרים.

גיבוש תקציב שמתאים להשקעה לטווח ארוך

גבשו תקציב שלכל הפחות יספיק לכל לשנת קידום. בהרבה מאוד מקרים, התוצאות מתחילות להגיע לאחר שנה. כמובן שזה יכול לקרות מוקדם יותר, אבל מה שחשוב להבין הוא שמדובר בתהליך שהוא השקעה לטווח ארוך ולא רכישת מוצר. לא אחת קרה שבעלי אתרים פרשו לאחר חצי שנה מכיוון שנגמר להם התקציב וכך הכסף בוזבז ללא שום תועלת.

תיאום ציפיות עם מקדם האתרים

חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם מומחה קידום אתרים שבחרתם לתת לו את העבודה. זה יסייע לכם בהתנהלות מולו. לפעמים לקוחות שלא מבינים את התחום ולכן הם מצפים לראות תוצאות  בפרק זמן קצר מבלי לבדוק זאת עם המקדם ואז, למרבה הפתעתם, הם מגלים שהמציאות שונה.

האם האתר מתאים בכלל לקידום?

ישנם מערכות שונות שלא מתאימות לקידום באופן מוחלט או שפשוט מאוד קשה לקדם אותן ולמעשה נדרש תקציב כפול לעבודה. במקרה כזה, אתם גם מבזבזים זמן וגם מבזבזים כסף. לא כל מקדם אתרים יטרח לומר לכם שהאתר רחוק מלהיות אידיאלי לקידום. לכן כדאי ליצור קשר עם לפחות 5 מקדמים ולשאול האם המערכת עליה מבוסס האתר שלכם מתאימה לקידום. אם יש לכם אתר וורדפרס -  אין לכם מה לדאוג. מדובר במערכת היעילה ביותר.

חקר מתחרים

קידום אתרים  אינו מבוסס על עבודת המקדם נגד מנוע החיפוש אלא על עבודת המקדם ביחס למתחרי הלקוח שלו מול מנועי החיפוש. חקר מתחרים יכול לעזור לכם מאוד. למשל, אם כל המתחרים שלכם מנהלים בלוג איכותי באתר שמתעדכן כל כמה ימים, והמקדם שלכם מדבר אתכם בעיקר על מאמר פעם בחודש וקידום בתקציב של 500-1000 ₪, הסיכוי שלכם לעקוף את המתחרים שלכם יהיה קטן מאוד. לעומת זאת הסיכוי שאתם מבזבזים את הכסף שלכם הוא ענק.  תקציבים כאלה לא מביאים כל תועלת בזירות תחרותיות.

לבדוק איך אפשר להחזיר את ההשקעה ע"י ערוץ שיווק נוסף

קידום אתרים, כאמור, הוא לא נושא שמוביל להחזר השקעה מהיום למחר. במקרים רבים, כדי לממן את הקידום האורגני, בעלי אתרים בודקים אופציות נוספות לשיווק למשל: קידום ממומן, רימרקינג או במקרים של בעלי מקצוע, תליית מגנטים על דלתות. שווה לבדוק האם ישנה אפשרות להוציא תקציב נוסף שיגרום לגיוס לקוחות מהיום למחר, כך שאפשר יהיה לנתב בלב שלכם את הכסף לטובת קידום אתרים אורגני.

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fa8f6643-955e-4a18-9da2-d8ddc94f536f','/dyncontent/2024/6/10/8a1346f3-1a6b-4846-8332-d34023e8067b.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('fa8f6643-955e-4a18-9da2-d8ddc94f536f','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה