מקור להשוואה: מה היתרונות של פרסום בגוגל לעומת דרכי פרסום אחרות?

$(function(){setImageBanner('36b16ec1-e672-4079-9b2b-48592b7767bb','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

מקור להשוואה: מה היתרונות של פרסום בגוגל לעומת דרכי פרסום אחרות?

צריכים לפרסם את המוצר או השירות שלכם ומתלבטים איך לעשות את זה? במאמר זה נסקור את כל היתרונות של פרסום בגוגל בהשוואה לדרכים אחרות.

הצורך בפרסום

אם יש לכם מוצר או שירות, הם לא שווים הרבה אם אף אחד לא יודע על קיומם! זוהי הסיבה לכך, שכדי לאפשר לעסק להתקיים על מה שהוא מציע להיות מפורסם ברבים וכך קהל היעד יוכל להחליט אם הוא מעוניין לצרוך את המוצר או השירות או לא. למעשה, רק על ידי שיווק ופרסום ניתן להביא לקוחות ולייצר הכנסות וכך לקיים עסקים.

קידום בגוגל באופן כללי

כל עסק חייב אתר באינטרנט. האתר משול לחנות הראווה של חנות, בלעדיו העוברים והשבים לא יוכלו לדעת מה יש לחנות להציע להם. כך גם לגבי אתר אינטרנט, שלא יופיע במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל. לדוגמה, אדם שמחפש פיצרייה בגוגל, יתקשר לפיצרייה שתופיע במקום הראשון בתוצאות ואם היא לא תתאים לו מסיבה כלשהי, הוא יעבור לשנייה וכך הלאה. המסקנה היא, שהסבירות שהוא בכלל יגיע לתוצאה השלוש מאות היא נמוכה מאוד עד לא קיימת כלל.

השוואה בין סוגי קידום אתרים

קידום אתרים ניתן לעשות בשתי דרכים: קידום אורגני וקידום ממומן – פרסום בגוגל. הקידום האורגני אמנם נחשב לזול יותר, אבל הוא דורש סבלנות רבה עד לקבלת תוצאות וגם הרבה זמן לביצוע הקידום בפועל. לעומת זאת, הקידום הממומן מוביל לתוצאות בתוך זמן קצר יחסית והוא גם תורם לקידום האורגני על ידי יצירת תנועה באתר. יתרון נוסף של הקידום הממומן על פני הקידום האורגני הוא, שעם הקידום האורגני ניתן להגיע מקסימום למקום הרביעי בתוצאות החיפוש, בעוד שעם פרסום בגוגל ניתן להגיע ישירות למקום הראשון.

פרסום ישיר

הרבה לפני שהומצא האינטרנט, הייתה הדרך הישנה והטובה לפרסם ולשווק: לעשות זאת באופן אישי. כלומר, לחלק פלאיירים, כרטיסי ביקור, לערוך הרצאות וסדנאות ומה לא? גם כיום עסקים רבים בוחרים לשווק את עצמם בדרכים אלו, אלא שגם כדי להצליח להביא אנשים להרצאה או סדנה, יש לפרסם אותה והדרך הנוחה, הזמינה והיעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום בגוגל.

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן פלטפורמה נפלאה לפרסום של עסקים. הסיבה לכך היא, שהרוב המוחלט של האוכלוסייה היא בעלת פרופיל בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וכל השאר ולכן קל מאוד להגיע באמצעותן לקהל היעד ואף להגדיל אותו. יחד עם זאת חשוב לזכור, שהפרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק, עובד באותו האופן של הפרסום בגוגל מבחינת בחירת הפרמטרים לפרסום, אופן התשלום וכך הלאה. לעומת זאת, כאשר עושים קידום ממומן, הפרסום הוא ממוקד יותר והוא מגיע אך ורק למי שמתעניין בתחום של העסק שלכם.

פרסום ושיווק בתקשורת

עוד שיטה לפרסום ושיווק, שהייתה הרבה לפני האינטרנט היא פרסום ושיווק באמצעי המדיה השונים כדוגמת הטלוויזיה והרדיו וכן גם באמצעות שלטי חוצות. העניין הוא, שכיום כולנו ממהרים כל הזמן ולא רוצים לבזבז את זמננו על פרסומות ולכן כל מי שיש לו ממיר חכם בבית, ומדובר על אחוזים גבוהים מאוד בקרב האוכלוסייה הישראלית, פשוט מדלג על הפרסומות וכשיש פרסומות ברדיו, או שהוא מושתק או שהתחנה מתחלפת. גם לשלטי החוצות נהיינו אדישים ולכן הם נחשבים למאוד יקרים ביחס לתשואה שהם מניבים.

אם כן, המסקנה היא ברורה. אם אתם רוצים לעמוד בקצב המטורף של הדור שלנו, חשוב שתשמשו במה שבאמת עובד היום – פרסום בגוגל!

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח


$(function(){setImageBanner('a0fb1c86-cb76-40b4-8681-6fab8d39e2ff','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46617,'Image','');}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה