נמשכת מהפכת השירות במינהל ההכנסות:
07.01.19 / 12:40
שירותים בקליק - מערכת טפסים חכמה באתר העירייה: מילוי טפסים אינטראקטיביים, תשלומים ואזור אישי הם רק חלק מהשירותים החדשים באתר העירייה. ראש העיר, תומר גלאם: " כל זה במטרה לחסוך לתושבים זמן יקר, אותו יוכלו לתעל לדברים שחשובים להם יותר"
מערכת אשקלונים | צילום: מתוך האפליקציה
נמשכת מהפכת השירות במינהל ההכנסות: מערכת טפסים חכמה שהוטעמה באתר העירייה מציעה לתושבים מגוון רחב של שירותים מקוונים וחדשים, בקליק אחד.
בין השירותים החדשים, ניתן למלא טפסים אינטראקטיביים כמו הגשת בקשה להנחה בארנונה, טופס נכס חדש מקבלן, טופס חדילה - שכירות, טופס דייר נכנס - שכירות, עדכון הוראת קבע ועוד. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות האתר ולהירשם לשירות קבלת חשבונית בדואר אלקטרוני.
באמצעות המערכת החכמה, התושב יוכל לצרף את הטפסים הרלוונטיים לכל פנייה, להיכנס לאזור האישי שלו - שם גם יוכל לקבל את סטטוס הפנייה שלו ועוד. המערכת כולה מותאמת לטלפונים החכמים והגישה אליה קלה ומהירה - היישר מעמוד הבית של העירייה http://www.ashkelon.muni.il/Pages/default.aspx.
ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו חושבים כל העת כיצד לשפר ולהנגיש את השירות לתושב, והמערכת שהטעמנו לאחרונה עושה זאת בצורה טובה. מעתה, התושבים יוכלו ליהנות מקבלת שירותים מגוונים בצורה מקוונת, במהירות, ביעילות, בלחיצת כפתור אחת ומכל מקום שיבחרו. כל זה במטרה לחסוך לתושבים זמן יקר, אותו יוכלו לתעל לדברים שחשובים להם יותר".