'מוניות הדגל' התאחדו עם 'מוניות השעון'
07.03.16 / 10:29
משפחת טולדנו שבבעלותה תחנת 'מוניות הדגל', סיכמה השבוע עם תחנת 'מוניות השעון' הוותיקה על איחוד. שתי התחנות בעצם מתאחדות, כאשר הניהול על שתיהן יעבור למשפחת טולדנו, אך תחנת 'מוניות השעון' עדיין תשא את שמה. צחי טולדנו: "המטרה היא להגדיל את מספר המוניות לטובת מתן מענה מהיר ויעיל יותר לנוסעים"
סיון סבג-אסולין | צילום: מערכת אשקלונים, מוניות הדגל
צעד ענק בתחום המוניות בעיר אשקלון: תחנת 'מוניות הדגל' מתרחבת ותפעיל תחתיה כ-140 נהגי מוניות. זאת לאחר שהשבוע סוכם על שיתוף פעולה עם התחנה הוותיקה 'מוניות השעון' בבעלות של חיים (פאפו) עטון. צחי טולדנו מבעלי 'מוניות הדגל' מסביר את הצעד שישפיע על נוסעים רבים בעיר, וממצב את מעמד התחנה שלו כגדולה ביותר באשקלון.
ב'מוניות הדגל' פועלות כיום כ-100 מוניות שמעניקות שירות לנוסעים בכל רחבי העיר. הביקוש לנסיעה במוניות נמצא בעלייה מתמדת, בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות ולאור הפקקים בשעות העומס. אחת המטרות באיחוד שתי התחנות, הייתה להגדיל את מספר המוניות לטובת פריסה רחבה יותר וצמצום זמני הגעה לנוסעים. "האיחוד שלנו עם תחנת השעון הוא צעד גדול מאוד לתושבים באשקלון", אומר צחי טולדנו. "בזמן שיש פקקים בכל העיר בעיקר בשעות הבוקר, אנחנו מקבלים כ-650 פניות. עכשיו עם האיחוד תהיה לנו פריסה יותר נרחבת של מוניות - פריסה שתיתן מענה יעיל ומהיר יותר".
עוד מסביר צחי כי קיימת דרישה לקווים מיוחדים שיפזרו תלמידים במוסדות חינוך ויחזירו אותם מהם. "במסגרת הרחבת התחנה שלנו, אנחנו גם פועלים לרכוש מוניות גדולות שייתנו מענה לבעית ההסעות בעיר. יש לנו דרישות רבות מצד הלקוחות ואנחנו מאוד קשובים להם. בדיוק מהמקום הזה עשינו צעדים להרחבת פעילות התחנה ועוד נמשיך ונפעל לטובת שיפור וייעול השירות גם בעתיד".
חיים (פאפו) עטון מציין כי תחנת 'מוניות השעון' תמשיך לפעול בשמה ועם הנהגים העובדים בה ומסר בתגובה: "היו לי הצעות רבות אבל בחרתי דווקא את משפחת טולדנו, הלב נטה אליהם. הם חבר'ה צעירים ודינמיים ואני נותן להם את הקרדיט. הם מנהלים נכון את התחנה ויש להם מוסר עבודה גבוה. אחרי שבדקתי הכל מסביב במשך שבעה חודשים שאנחנו מנהלים משא ומתן, אמרתי שאלה אנשים שאני הולך איתם. מוניות השעון והדגל זה משפחה אחת גדולה. השם מוניות השעון ישאר כי אי אפשר למחוק שם. יהיו ישיבות צוות שנעלה דברים אבל הניהול הוא כולו שלהם".
באשר לצעד האיחוד אומר עטון: "איחוד זה תמיד דבר טוב. מטרת האיחוד היא קודם כל להוזיל עלויות ולתת שירות מצוין לנוסע. היום אנחנו נהיה ברמה של מענה של 2 דקות לנוסע. כל המטרה היא לתת שירות ברמה גבוהה: שהנוסע יקבל מענה מהיר, אוטו נקי ומסודר, מחיר אחיד ולא שוק 'חאפרים'. האיחוד הזה יעשה טוב לכל הנוסעים בעיר".