$(function(){setImageBanner('2e35d89c-3aeb-484f-9611-c573ecc0dbdd','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

6,000 ₪ פיצוי ללקוחה מאשקלון על איחור באספקת הריהוט והובלה רשלנית: כך קבע בית המשפט לתביעות קטנות באשקלון בתביעה שהוגשה נגד חברת רהיטים על ידי איציק נפש, יו"ר הרשות להגנת הצרכן באשקלון

מערכת אשקלונים | צילום: אילוסטרציה, webstockpro

לפני מספר חודשים הזמינה תושבת אשקלון פינת אוכל מחברת רהיטים שהציגה את מרכולתה ביריד בגני התערוכה בת"א. הלקוחה סיכמה עם החברה על מפרט פינת האוכל שבחרו כולל מועדי אספקה שתוכנן לפני החג, אולם החברה הפרה באופן בוטה את תנאי ההזמנה בין היתר באופן שסיפקה את פינת האוכל באיחור של למעלה מחודשיים וכאילו שלא די בכך המוביל הניח את פינת האוכל במהלך האספקה בחניה במשך זמן רב חשוף לגשם וכתוצאה מכך ניזוקה פינת האוכל, רגלי העץ התנפחו ועוד.

הלקוחה פנתה מיד לחברה לנוכח רשלנות זו, אולם בחברה התחמקו מפניותיה. הלקוחה החליטה לפנות לאיציק נפש, יו"ר הרשות להגנת הצרכן באשקלון, נפש פנה במכתב התראה ובדרישה להחליף את פינת האוכל הפגומה ולפצות את הלקוחה, אולם בחברה המשיכה להתעלם.

לנוכח התעלמות זו וזלזול בלקוחה החליט איציק נפש להגיש תביעה לבית המשפט באשקלון, ובדיון שהתקיים לאחרונה נקבע שהלקוחה תפוצה ב- 6,000 ₪ לנוכח מחדלי החברה. איציק נפש מציין, שזהו פסק דין חשוב, אשר יחייב את החברות בענף הריהוט להימנע מזלזול בצרכנים.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8365aad5-6f38-4d50-8e87-15c7a57329dc','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8365aad5-6f38-4d50-8e87-15c7a57329dc','/dyncontent/2024/6/10/8a1346f3-1a6b-4846-8332-d34023e8067b.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה