חותרים קדימה: כ־100 תלמידי החינוך המיוחד השתתפו באליפות אשקלון בקיאקים
22.06.26 / 13:53
תלמידים מארבעה בתי ספר בעיר התחרו במקצי חתירה ונהנו מיום ספורט חווייתי בבית הספר לחינוך ולספורט ימי
ביום חמישי האחרון (18.6.26) התקיימה בבית הספר לחינוך ולספורט ימי באשקלון אליפות אשקלון בחתירה בקיאקים לתלמידי החינוך המיוחד, בהשתתפות כ־100 תלמידות ותלמידים מארבעה בתי ספר בעיר: מעיין שרה, מוריה, אורט הנרי רונסון ומקיף א'.
האליפות אורגנה על ידי צוות בית הספר לחינוך ולספורט ימי אשקלון בשיתוף הפיקוח על החינוך הגופני במחוז הדרום ומחלקת הספורט בעיריית אשקלון, במטרה לעודד פעילות גופנית, עבודת צוות וחיזוק תחושת המסוגלות בקרב תלמידי החינוך המיוחד.

במהלך התחרות התמודדו המשתתפים במקצי קיאק יחיד וקיאק זוגי, לרבות מקצים משותפים לתלמידים ולמורים. במקביל נהנו התלמידים ממגוון תחנות הפעלה ופעילויות חווייתיות שהתקיימו בחוף.
בסיום האליפות נערך טקס הענקת מדליות וגביעים במעמד סגן ראש העיר והממונה על הספורט שי עמירה, המפקח על החינוך הגופני במשרד החינוך במחוז הדרום אוסמה הוזייל, מנהל מחלקת הספורט מרסלו בודרמן, מנהל בית הספר לחינוך ולספורט ימי אשקלון ארז מרחב וסגנו יקי ונונו.
במקצה הקיאק היחיד זכה במקום הראשון אור מיכאלי מבית הספר מעיין שרה, במקום השני רוני דיין מבית הספר אורט הנרי רונסון ובמקום השלישי דניאל שלו מבית הספר מעיין שרה. במקצה הקיאק הזוגי זכה במקום הראשון אולג בורדיאקוב מבית הספר מעיין שרה, במקום השני יאיר כחלון ואוראל חודנשוילי מבית הספר מוריה ובמקום השלישי אוריאן בניטה ועמרי פרץ מבית הספר מוריה. בנוסף, הוענק גביע הוקרה לרודיאון רוסין מבית הספר מעיין שרה.
סגן ראש העיר והממונה על הספורט, שי עמירה: "האליפות הזו היא הרבה מעבר לתחרות ספורט, היא ביטוי לערכים של התמדה, נחישות, שוויון הזדמנויות והאמונה ביכולת של כל תלמיד ותלמידה להצליח ולהצטיין. היה מרגש לראות את המשתתפים מפגינים רוח ספורטיבית, השקעה ועבודת צוות לאורך כל היום. אני מברך את הזוכים ואת כלל המשתתפים, ומודה לצוותים החינוכיים והמקצועיים שפועלים במסירות כדי לאפשר לתלמידים חוויות מעצימות ומשמעותיות."