אירועים עסקיים - לא מה שחשבתם
10.06.19 / 10:12
אירועים עסקיים - לא מה שחשבתם
מי אמר שהנאה ועסקים לא עובדים ביחד? לקוחות שחווים אירוע מושקע, שותפים אסטרטגיים שיוצרים עמכם זיכרונות, מתעניינים שמגיעים לאירוע ומתרשמים – להנאה יש חלק חשוב בהצלחה בעסקים. אם בכוונתכם לחשוף מוצר או שירות חדש, להכריז על פיתוח טכנולוגי יוצא דופן, להשיק קולקציה עונתית, לפרגן ללקוחות באירוע VIP – אירוע עסקי הוא מה שחיפשתם.
אירוע בו תפגשו פנים מול פנים באותם אנשים שיכולים לקדם מכירות ולהביא אתכם כל הדרך להצלחה. איך בוחרים מקום לאירוע עסקי ומה יהיה בתכנית האומנותית? רעיונות שיעזרו לכם במשימת ההפקה.
קונספט שעובד בשבילכם
חשוב לגבש קונספט לאירוע על מנת לאחד תחת מטריה אחת את כל האלמנטים שייקחו חלק בחגיגה. למשל, קונספט של אירוע פתוח ואינטראקטיבי או קונספט של אירוע בסגנון מסיבה נוצצת. לאחר גיבוש הקונספט חפשו מקום בו תוכלו להפיח לחיים את הרעיון המופשט וחפשו כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ממיתוג האולם בגוונים ובשפה החזותית המזוהה עם החברה דרך מופע או פעילות שישדרו את המסר שתרצו להעביר ועד המתנות שיחולקו כמזכרת לאורחים. חשוב שהקונספט יהיה חווייתי ככל שניתן, כי אנשים זוכרים חוויות ואתם בהחלט רוצים שהחוויה העסקית שלכם תהיה זכירה. חברו את האטרקציות באירוע למוצר או לשירות שלכם. נהיגת מבחן לדגם חדש של רכב, סדנת בישול להשקת תנור חדש, הרצאה על ניהול פיננסי נכון לחשיפת תכנית השקעות וכדומה.
תנועה למקום הנכון
על מנת לעודד אנשים להגיע לאירוע כדאי להכין הזמנות מפתות שיסקרנו אותם או להציע הצעה עם ערך מוסף ותועלת כמו מתנה, הטבה, מכירה מוקדמת רק באירוע. מעבר לכך, כדאי לבחור מקום לאירוע שיהיה נוח להגעה לבאים מכל הכיוונים ומרכזי מספיק כמו אולם אירועים ברעננה. מקום הנושק לצירי תחבורה ראשיים, עם חנייה מרווחת. כמובן שתוכלו גם לדאוג לשירותי הסעה אם מאוד תרצו שיגיעו מוזמנים ספציפיים.
בדקו את התאמת האולם לצרכי האירוע העסקי כמו למשל, תכולת האולם כאשר מתקיימת ישיבה סביב שולחנות בהגשה או מזנון או ישיבת תיאטרון מול במה או באירוע בסגנון קוקטייל, תשתית טכנית כמו מערכת סאונד מתקדמת ומערכת תאורה. שימו לב גם אם מדובר באירוע פתוח או סגור, אירוע מקורה או לא, קבלת פנים בחוץ והמשך בפנים ואם המקום משדר אלגנטיות ויוקרה. בכל זאת, הרושם הראשוני קובע ואתם בהחלט רוצים שהלקוחות או השותפים יתרשמו
תנו לקולינריה לדבר
אפילו אם האירוע העסקי לא נוגע לאוכל, הרי שאין ספק שהגסטרונומיה היא חלק בלתי נפרד מההצלחה. חשוב לגבש מראש תפריט שיתאים לאופי ולתזמון של האירוע, קיץ או חורף, בשעות היום או הערב, הגשה לשולחן או מתכונת של בופה. בחרו מטעמים קלילים ואווריריים לעונה החמה ומאכלים נדיבים וחמימים יותר לעונה הקרה. התייחסו לפרזנטציה של המנות, שילובים בין צבעים, טעמים המתמזגים יחדיו. חשבו איך לגוון מבחינת האוכל בין אם במנות מיוחדות על פי הטרנדים העכשוויים או קינוחים יצירתיים. ניתן ללכת גם בזירה הקולינרית על קונספט ייחודי בין אם מדובר במטבח אסיאתי, איטלקי, ים תיכוני ושהמנות יהיו תחת אותה קטגוריה קולינרית.
לא משנה איזה קונספט נבחר, תכננו היטב את זרימת האירוע. מי יקבל את פני המוזמנים, מה יקרה לאחר קבלת הפנים, מתי תתקיים הארוחה או ההרצאה, כיצד ישתלבו המרצים, שאלות-תשובות לסיום וכדומה. חשוב שיהיה לכם צוות הפקה מיומן שיודע כיצד לנצח על האירוע, לבחור את אולם האירועים הנכון ביותר, ליצור תכנית מגוונת ומעניינת המתאימה לאירוע העסקי וכמובן – לייצר אווירה בלתי נשכחת.
*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח