איך מכינים מצגת לגיוס משקיעים

$(function(){setImageBanner('6d677600-bdbd-4201-82d7-22bcd4bf756b','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

איך מכינים מצגת לגיוס משקיעים

יחצ

מצגת לגיוס משקיעים היא אחת מהדרכים הכי נפוצות כדי לגייס משקיעים עבור הסטרטאפ שעל הפרק. בעזרת מצגת שמכילה את כל המסרים השיווקיים תוכלו לגרום למשקיע לבחור להשקיע דווקא בכם, בעלי המצגת. מהו הכוח הגדול שטמון במצגת משקיעים ומדוע היא מהווה הערוץ הפרודוקטיבי ביותר להשגת משקיעים במיזמים השונים? קבלו את כל התשובות במדריך מצגת המשקיעים שלפניכם.

החשיבות הרבה שטמונה במצגת משקיעים

בניית מצגת משקיעים מהווה אלמנט חשוב עד קריטי בדרך להשגת משקיעים עבור הסטרטאפ. פעמים רבות הגורל של הצלחת האקזיט תלויה במצגת המשקיעים, כיוון שהיא זו שקובעת את מגמת ההשקעה ויוצרת את תמהיל מצע המשקיעים. ככל שמצגת גיוס המשקיעים היא איכותית ומדויקת יותר, כך גם באופן יחסי עולים סיכוייה למלא את מטרותיה ויעדיה ולגייס משקיעים נלהבים, שמהר מאד יהפכו גם הם לשותפים בחזון הסטרטאפ.

השלב הראשון בהכנת מצגת לגיוס משקיעים

אם גם אתם שואלים את עצמכם איך עושים מצגת, התשובה טמונה בשלב הראשון והקריטי – שלב האסטרטגיה של מצגת המשקיעים. בשלב זה ימופו מטרות ויעדי המצגת, ועל פיהם יתוכננו כל החומרים והתכנים שאמורים ללוות את המצגת עצמה. שלב האסטרטגיה ישים דגש רב על קהל היעד הייעודי שעומד לצפות במצגת המשקיעים, כיוון שעל פיו ייכתב כל מערך המצגת. במקרים בהם קיימים גם משקיעים רבים מחו"ל, תיכתב במקביל גם מצגת באנגלית על מנת להגדיל את החשיפה ולפנות לכמה שיותר משקיעים רלוונטיים.

מצגת משקיעים – שלב התוכן המהותי

לאחר גיבוש האסטרטגיה של מצגת גיוס המשקיעים, הגיע הזמן לעבור לשלב היישום המעשי – שהוא שלב התוכן. בשלב זה, תומר האסטרטגיה למלל, על ידי תוכן שיווקי ומעצים שיאפשר שילוב של אלמנטים שיווקיים סמויים. על התוכן להיות חד, מדויק ותמציתי, בהלימה מושלמת לאסטרטגיה התכנונית. על התוכן להכיל בתוכו מושגים מקצועיים ולהתאים לרמת משלב השפה של קהל היעד, על מנת לתפוס את תשומת ליבו בצורה האופטימלית.

חלוקה לשקפים במצגות מקצועיות

מצגות מקצועיות מתאפיינות בחלוקה איכותית לשקפים. מצגת גיוס שקפים תכיל בתוכה בדרך כלל בין 20-10 שקפים, על מנת לאפשר מידע של חומר חשוב, ובמקביל - לא לייגע את הצופים בצפייה של מצגת ארוכה מידי. על כל שקופית להכיל מסר אחד עוצמתי ומשכנע, יחד עם אלמנטים דינאמיים או וויזואליים שממחישים אותו בצורה יצירתית. כל שקף אמור להיות בבחינת מעט המכיל את המרובה ולהוות כלי להקניית מסר אחד עוצמתי לצופים במצגת.

עיצוב מצגות לגיוס משקיעים

על מנת שהמצגת לגיוס משקיעים אכן תהיה מושלמת לא רק ברמת התוכן אלא גם ברמת הנראות והפונקציונאליות, בשלב זה המצגת תעבור עריכה גרפית מקצועית על פלטפורמת עורך מצגות או על פלטפורמות גרפיות שונות. בפן הוויזואלי של המצגת, יושם דגש גם על התבנית המעוצבת והגריד שמותאם לשפה העיצובית של הסטרטאפ, וגם על שילוב של אלמנטים חזותיים שאמורים להוות גם הם אלמנט משכנע. אינפוגרפיקה למצגות, לדוגמא, היא דרך איכותית לשלב את יתרונות ההשקעה וצפי הרווחים שלה, בצורה חיה, מוחשית, מלאת צבע ונעימה לצפייה ולקליטה.

מצגת חברה דיגיטלית או מצגת גיוס משקיעים פרונטלית?

חשוב מאד לוודא מראש, מהו ערוץ ההצגה והשליחה של המצגת למשקיעים השונים. כל ערוץ שליחה דורש סגירה אחרת של המצגת. באם המצגת מתקיימת בפורמט פרונטלי, ניתן יהיה להעביר שקופיות בהתאם לתוכן החי המלווה על ידי דובר הפרזנטציה. לעומת זאת, אם מצגת גיוס המשקיעים נשלחת אל המשקיע באופן דיגיטלי במייל או בוואטסאפ, ההמלצה תהיה לסגור את המצגת כקובץ וידיאו, על מנת לחסוך לחיצות כפתור לצופה ולאפשר כמה שיותר קלות ונוחות צפייה ווירטואלית.

עוד כמה כלים לבניית מצגת גיוס משקיעים מוצלחת

על מנת ליצור אמינות אצל הצופה, ההמלצה היא לשלב תמונות של כמה מן היזמים, כיוון שכך נוצרת התחושה שקיימים כאן אנשים שניתן לסמוך עליהם ולשתף עימם פעולה. בנוסף, במקרה בו נמסרת הפרזנטציה גם בעל פה, על המצגת להתכתב באופן מדויק עם התוכן של המרצה, על מנת לשרת את מטרת הפרזנטציה. מעניין אתכם להציץ במצגות משקיעים לדוגמה? מצגות משקיעים לדוגמא תוכלו למצאו כאן.

מצגת שיווקית מול מצגת משקיעים

למעשה, מצגת שיווקית דומה בהרכב ובחלוקה הפנימית שלה למצגת משקיעים. גם מצגת אסטרטגיה שיווקית נועדה כדי לרכוש את ליבו של המשקיע, אך לעיתים המשקיע יהיה קונה או שותף ולאו דווקא משקיע בפרויקט סטרטאפ. בדומה למצגת גיוס משקיעים, בתוכנית שיווקית מצגת יינתן דגש רב על הטמעת מסרים חיובים על העסק או החברה בעזרת מצגת עסקית מקצועית אשר תכיל בתוכה כלים שונים שיובילו להשגת יעדי ומטרות המצגת העסקית, בהתאם לאסטרטגיה הראשונית שמהווה את אבן הפינה של המצגת.

לסיכום

איך מכינים מצגת לגיוס משקיעים? על ידי השלבים המובילים של אסטרטגית תכנון המצגת, תוכן מוביל ואיכותי שמתאים לקהל היעד הצופה של המצגת, חלוקה נכונה של השקפים במצגת, עיצוב מנצח וסגירת קובץ תואמת פלטפורמה.









$(function(){setImageBanner('09d5f7c4-479e-4664-8920-03a18dcf233b','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47453,'Image','');}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה