א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים על סלילת כבישים ברחבי ישראל

$(function(){setImageBanner('a18957b8-3f0d-4baf-b67d-a593e7f8fe0e','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים על סלילת כבישים ברחבי ישראל

יחצ

ההתפתחות המואצת של היישובים בישראל והגידול הטבעי בכמות התושבים, מצריכים היערכות של סלילת כבישי אורך ורוחב נוספים במקומות שונים בישראל. זו הסיבה שגורמי התכנון במקומות רבים מתכננים סלילת כבישים במקביל לפיתוח של מקומות היישוב המתפתחים. המומחים של חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מרחיבים על הנושא בכתבה זו.

תכנון של כבישים חדשים 

אוכלוסיית ישראל גדלה ולכן מקימים יישובים חדשים כמו העיר חריש וגם מרחיבים יישובים נוספים ובונים בהם הרבה שכונות חדשות ובהן מגדלים רבי קומות שמאכלסות משפחות רבות.

כדי שהתושבים יוכלו להגיע במהירות לביתם ולצאת בנוחות מרבית למקום העבודה שלהם, יש צורך בתכנון מוקדם של הנתיבים שבהם ייסללו הכבישים החדשים, או לחלופין יורחבו הכבישים החדשים וזאת כדי להתאים אותם לכמות הגדולה של הרכבים שנעים בהם. כדי להקל על זמני הנסיעה הארוכים, חברות סלילת כבישים כמו א.מ.צ שמש 1990 בע"מ סוללות במקומות רבים גם נתיבי תחבורה ציבוריים עבור האוטובוסים, המוניות והרכבים שיש בהם כמה נוסעים.

ביצוע סלילת כבישים בפועל 

סלילת כבישים אינה עניין של מה בכך, זו אחריות כבדה של ביצוע הפעולות הנדרשות על פי ההנחיות של המהנדסים, תוך שימוש בחומרי בנייה תקניים ושימוש בציוד מכני הנדסי כבד אשר תואם כל צורך. 

בהתאם לתוכניות שאנחנו מקבלים, אנו מבצעים את שלבי הפרויקט על פי כתב הכמויות. בשלב הראשון מכינים את השטח, מפנים סלעים, מהדקים את הקרקע כדי שהשטח יהיה מיושר וכך גם הכביש שייסלל יהיה ישר. תוואי הדרך הוא לעיתים ישר ולעיתים מעוקל וזאת על פי תנאי השטח. 

ציוד מכני הנדסי בשטח 

במהלך הפרויקט מפעילים העובדים של א.מ.צ שמש 1990 בע"מ כלים הנדסיים איכותיים כמו באגרים, שופלים, נפות, מגרסות, מכבשי הידוק, מחפרונים ועוד. לכל אחד מהכלים הללו יש תפקיד ולכן במקצתם משתמשים בשלב מריחת האספלט כמו המכבשים ואחרים מבצעים פינוי סלעים ואבנים כבדות שממוקמות בשטח שבו אמור להיסלל הכביש החדש.

אופציות של כבישים 

במקרים רבים אנו סוללים כבישי גישה דו מסלוליים ליישובים חדשים ובתום העבודה מסמנים כל כביש ומוסיפים לו את ההנחיות לנהגים. יש מקרים אחרים שבהם אנו מבצעים הגבהה והרחבה של כבישים קיימים וזאת לאור הצורך במסלול נוסף, לאור הכמות המשמעותית של הרכבים שנעים בכביש זה.

קיימים גם מקרים שתוואי הדרך הנוכחי אינו מתאים או מסוכן ולכן הגורמים ההנדסיים מזמינים סלילה של כביש חדש שהוא נוח ובטיחותי יותר. בתום סלילת כביש חדש זה על פי ההנחיות, מפסיק השימוש בכביש הישן לחלוטין.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c9071aec-f1f4-4507-91ff-17cc8392d16c','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9071aec-f1f4-4507-91ff-17cc8392d16c','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה