ביטוח למקרה מוות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל   

$(function(){setImageBanner('4701710e-cdb3-4419-aaff-ea0488273784','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

ביטוח למקרה מוות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל   

יחצ

כל אחד צריך ביטוח למקרה מוות, ביטוח חיים שידאג למשפחתו לאחר מותו. ביטוח למקרה מוות הוא אחד הביטוחים הנפוצים ביותר והוא בבסיסו של כל ביטוח חיים לצד ביטוח נכות. רוצים לעשות ביטוח למקרה מוות? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע על ביטוחי חיים, ביטוח למקרה מוות, ביטוח מחלה קשה, ביטוח שארים, ביטוח נכות ועוד. קראו עוד מאמרים כמו זה למשל: מאמר על כפל ביטוח חיים, ביטוח חיים השוואת מחירים ועוד, רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

כל מה שצריך לדעת על ביטוח למקרה מוות   

ביטוח למקרה מוות הוא למעשה ביטוח חיים. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם הצעות של חברות ביטוח מובילות בישראל עבור ביטוח למקרה מוות, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח בריאות פרטי וכל סוגי הביטוח האחרים הקיימים במדינת ישראל. השוו מחירים וקבלו הצעות משתלמות עבור ביטוח למקרה מוות ישירות למייל בהשארת פרטים באתר. רוצים שנחזור אליכם עם ייעוץ חינם? מוזמנים להשאיר שם וטלפון עכשיו לחזרה מהירה אליכם תוך יום עסקים אחד.   

מי צריך לעשות ביטוח למקרה מוות   

ביטוח למקרה מוות או בשמו הרגיל: ביטוח חיים, הוא ביטוח נפוץ בעיקר עבור אנשים העובדים בעבודות בעלות סיכון רב, למשל עבודה בגובה, מאבטחים, נהגים ועוד. בדרך כלל מקום העבודה הוא זה שמספק ביטוח למקרה מוות או ביטוח חיים בסיסי עבור עובדיו ובאפשרותו של כל עובד לבטח את עצמו באופן פרטי גם כן. ביטוח חיים הוא לא ביטוח חובה כמו ביטוח פנסיוני המסופק לכל אזרח דרך קרן הפנסיה שלו. לא רק בעלי מקצועות מסוכנים הם קהל היעד של חברות הביטוח אשר מציעות ביטוח למקרה מוות אלא למעשה כלל הציבור וכל מי שחייו חשובים לו אך גם יודע שבלכתו, משפחתו תתקשה להסתדר ללא פרנסתו. ביטוח חיים מבטיח סכום כסף מכובד לשאריו של הנפטר ובנוסף לכך מהווים כספים הנצברים ונחסכים בביטוח ולא יושבים סתם באפס ריבית או בריבית אפסית בבנק. 

כפל ביטוח חיים, ביטוח חיים השוואת מחירים, ביטוח בריאות – כל המידע בפורטל הביטוחים

למידע נוסף על ביטוח למקרה מוות קראו מאמר נוסף באתר המתייחס לביטוח חיים, שניהם ביטויים המתייחסים לאותו דבר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע הכי עדכני עבור ביטוח למקרה מוות, ביטוח בריאות, ביטוח נכות, ביטוח מחלה קשה וכל הביטוחים שיש.

בנוסף תמצאו בפורטל תחומים דומים כמו קרנות פנסיה והשתלמות, קופות גמל להשקעה, ביטוחי מנהלים ועוד עניינים הנוגעים לכסף של כולנו המושקע בגופים המוסדיים ובחברות ההשקעות. רוצים לדעת אם אתם משלמים יותר מדי דמי ניהול ועמלות על הביטוחים, הקופות והקרנות שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם ההצעות הכי משתלמות ואולי נעזור לכם לחסוך אלפי שקלים עד הפרישה!

ביטוח ריסוק, תשלום חד פעמי, תשלום חודשי – איזה ביטוח חיים למקרה מוות עדיף?

מבוטח אשר מעוניין שלאחר מותו משפחתו תקבל את כל הכסף בבת אחת, צריך לדאוג לביטוח חיים למקרה מוות מתאים. סכום הפיצוי ייקבע מראש והתשלום יבוצע למוטבי המבוטח כפי שהובטח בפוליסה. מצד שני יש משפחות בהם ההעדפה היא לקבל את סכום הפיצוי בצורה של תשלום חודשי. פרט לפרמטר זה תוכלו לבחור פוליסות צמודות מדד או לא, פוליסות ביטוח חיים זוגיות עם הטבות לרוכשים וכל חברה מציעה הטבות מעט שונות כדי למשוך את הלקוחות. ביטוח חיים הוא ביטוח ארוך טווח מין הסתם אך אין לדעת מה יהיה מחר וחלילה אם תעברו תאונה ותמותו או אפילו תשרדו אך תישארו נכים לצמיתות, ביטוח חיים וביטוח נכות יכסו את הטיפולים ויאפשרו לכם, במידה ותחיו או למשפחתכם במידה ולא, ליהנות מהכסף ולהמשיך לחיות למרות הכאב והקושי שבך.

ביטוח חיים אינו תוכנית חיסכון

הדבר שאולי מציק לרבים בביטוח החיים הוא שהכסף המשולם אינו נצבר ואינו מהווה תוכנית חיסכון בביטוח החיים הרגיל. כלומר, במידה ותחיו עד תום הפוליסה, הכסף ששילמתם לחברת הביטוח יישאר אצלה במלואו... אז מה עדיף: כסף או חיים? כמובן שאם אפשר את שניהם זו היה הכי טוב... אך אם אתם מעוניינים למצוא מקום אחר לחסוך בו את הכסף שלכם, יש לכם מגוון אפשרויות אחרות כמו קופת גמל להשתלמות, ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, פתיחת תיק השקעות בבנק או בחברת השקעו פרטית ועוד. 

מתי הזמן הכי טוב לעשות ביטוח חיים

כמובן שצעירים משלמים פרמיה זולה יותר ולכן כדאי לכם לסגור על פוליסת ביטוח בגיל צעיר כאשר אתם עוד צעירים ובריאים וכל החיים לפניכם, כך תשלמו פחות על ביטוח החיים!

עוד דברים שכדאי לדעת על ביטוח חיים: אפשר לשנות בכל זמן את גובה התשלום ואת גובה הפיצוי בהתאם. במידה והגעתם לגיל המקסימלי לביטוח החיים, בדרך כלל גיל 75, הפוליסה תסתיים ולא תהיו מבוטחים יותר. מן הסתם חברות הביטוח לא מעוניינות לבטח אנשים מבוגרים יותר כי אז הן יצטרכו לשלם אחרי כמה שנים למשפחות המבוטחים בשל מוות טבעי בגילאים הקרובים לגיל זה. 

רוצים ללמוד עוד על ביטוחי חיים, בריאות וכדומה? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל יש מאות מאמרים עם מגוון רחב של תחומים ונושאים דומים מעולם הביטוח, ההשקעה והחיסכון. מומלץ לכל אחד לדאוג לא רק להווה שלו אלא גם לעתיד שלו ושל משפחתו. ביטוח חיים עושה בדיוק את זה ובעלות של כמה עשרות שקלים בחודש תוכלו לסדר למשפחה שלכם סכום פיצוי מכבוד למקרה מצער של לכתכם בטרם עת או במקרה של תאונה או מחלה שיגרמו לכם לנכות ולאיבוד כושר העבודה שלכם.

" חיים רק פעם אחת? לא. חיים כל יום, מתים רק פעם אחת..."

חשבו על זה, המשפט המוכר אומר לנו שאנו חיים רק פעם אחת אך מה שהם מתכוונים לומר זה לא שאנו חיים רק פעם אחת אלא מתים רק פעם אחת. הריי כל יום כשאנו קמים בבוקר אנו כאילו חיים מחדש. ביהדות זו אף אמונה בסיסית וברורה מאליו וכשאנו פותחים עיניים אנו צריכים לומר תודה לבורא. כך שלמעשה אנחנו חיים כל יום, בין אם תרצו להאמין בכך או לא אבל באמת מתים רק פעם אחת. מה שהיינו רוצים לאחר מותנו זה שהמשפחה שלנו תמשיך לחיות ברווחה כלכלית ואם אנו יכולים לדאוג שכך יהיה בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש, עבור מי שיכול לממן זאת נראה לנו שזה בהחלט כדאי ומשתלם. ומה דעתכם?

רוצים שנעלה עוד מאמרים כמו זה לפורטל? שתפו אותנו והשאירו פרטים אם ברצונכם לקבל הצעות מעולות עבור ביטוח חיים, ביטוח בריאות וכל סוגי הביטוח האחרים ללא עלות על הייעוץ! מוזמנים לקרוא עוד ממאמרים וללמוד עוד על תחום הביטוח, החיסכון וההשקעה בישראל רק בפורטל הביטוחים הגדול ביותר בישראל. להתראות ובהצלחה!

לקריאה נוספת בנושא ביטוח חיים השוואת מחירים

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il






$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b3149c27-4383-4c23-ab75-266c9b482e0c','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b3149c27-4383-4c23-ab75-266c9b482e0c','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה