הטרנדים המובילים בעיצוב הבית לשנת 2024 עם טום האוס

$(function(){setImageBanner('a9594240-8c57-4397-8413-eee93c5a6c45','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

קרדיט תמונה FREEPIK

טרנדים בעיצוב הבית הם הרבה מעבר לפלטת צבעים או לחיפוי דקורטיבי כזה או אחר. מגמות בעיצוב הן מראה שמשקפת מצב חברתי, פוליטי ואישי, וכמו גם שאיפה לשינוי. בהטמעה של אלמנטים עיצוביים בהשראת טרנדים עולמיים, ניתן לייצר עיצוב פנים מרגיע או מעורר חיים, הרמוני או בועט - הכל בהתאם למגמות העיצוב המושפעות מהתדרים של המתרחש בעולם ובחיינו. יצאנו לבדוק אצל מומחי חברת 'טום האוס' - חנות בוטיק לעיצוב הבית, אילו טרנדים מובילים בעיצוב הבית לשנת 2024. האמת? הופתענו.

טרנד 1: מרחב דיסטופי - שילוב AI גם בעולם עיצוב הפנים

הבינה המלאכותית הולכת וכובשת שטחים בחיינו כשהיא לא פוסחת על תחום עיצוב הפנים. ל-AI, כך נראה, עתידה להיות השפעה במגוון אספקטים על איך ייראה הבית שלנו ולאיזה סגנון עיצוב נתעורר בכל בוקר. בעצם, הבינה המלאכותית עשויה להשפיע בתחום העיצוב במספר היבטים:

תהליך הבחירה

אם עד עכשיו כקונים הייתם צריכים לאמץ מידה לא מבוטלת של דמיון מפותח כדי לשער איך ערימת דפי שרטוטים וקטלוג צבעוני יקרמו עור וגידים ויהפכו להיות עיצוב הפנים של הדירה שלכם, כיום, הבינה המלאכותית מציעה פיתוחים מבטיחים באמצעותם תוכלו להיעזר בלמידת מכונה כדי ליצור עיצוב שמותאם לכם מכל בחינה - פרקטית ואסתטית. ובמשך תוכלו ליהנות מהדמיות מצוינות ובעזרתן לדייק את העיצוב עוד יותר. לכאורה, עם בינה מלאכותית, תהליכי עיצוב פנים אמורים להיות פשוטים משמעותית ולהתבסס על ניתוח של הסגנון שלכם, העדפות צבע ותנאי המרחב שלכם.

סגנון העיצוב

מגמת העיצוב המציגה עולם דיסטופי ,מגדירה מרחבים באמצעות עיצוב ששואב השראה מהעולם הוירטואלי בו מבלה האוכלוסייה אחוז ניכר משעות היממה. הטרנד המציג עולם דיסטופי (ההפך מאוטופי) משלב עתידנות, אלמנטים מטאליים, צבעים בוהקים, שילובים בין צבעים ומרקמים וכן, גם ירוק וטבע שתמיד יישארו באופנה.

תהליך עיצוב הבית

אין ספק כי תהליך העיצוב עם הבינה המלאכותית הולך להיות קצר, נוח ומדויק יותר. מתוך סקרנות, שאלנו את מומחי חברת טום האוס אם הם חושבים שמעצבי הפנים צפויים לשבת בבית ללא עבודה.

למעשה, המומחים לא ממש מודאגים ולא חושבים שבזמן הקרוב תחום עיצוב הפנים צועד לקראת אבטלה קולקטיבית. "בסוף", כך הם טוענים, "ייקח הרבה זמן, אם בכלל, עד שבינת המכונה תשיג את חוכמת האדם. כרגע, הבינה המלאכותית רק מסייעת לשכלול ופיתוח התחום, אבל המנצח האנושי על המלאכה הזו עוד לא מיותר בשטח ולא נראה שזה עומד לקרות בקרוב", כך לפי מעצבי טום האוס.

טרנד 2: חיבור לעצמי ולטבע

העולם המערבי המקדם תחרותיות, הישגיות ופרפקציוניזם יחד עם עידוד לקריירה, מייצר רמות גבוהות של סטרס. מגמת העיצוב הדוגלת בסגנון SPA RITUALS מגיעה כקונטרה לטירוף העולמי ומעודדת התכנסות פנימה, התחברות לטבע ושאיבת רוגע מאלמנטים טבעיים. מגמה זו כוללת שילוב של מרכיבים טבעיים בעיצוב, בחירה במינימליזם כעקרון עיצובי בולט, תאורה רכה, צמחייה ירוקה ופלטת צבעים אדמתית. כאן תוכלו לפגוש ספסלים מעץ לצד גוף תאורה בעיצוב וינטג' רך או מחצלת קש בשילוב אריגי פשתן טבעיים וכן על זאת הדרך.

מגמה זו אומצה גם לעיצוב סביבות עבודה בהתאמה להשפעה החיובית והמרגיעה שלה הנחוצה בעבודה, בה היא מסייעת לפרודוקטיביות, מיקוד ויצירתיות בהתאמה לירידה במפלס הלחץ.

טרנד 3: עיצוב ידידותי לסביבה

הגישה הירוקה רק הולכת וצוברת תאוצה ככל שעובר הזמן ואנשים נחשפים להשפעה ארוכת הטווח שלהם על כדור הארץ. גישה זו מבקשת שילוב של אלמנטים טבעיים בחללים הנבנים על ידינו. הטרנד הזה כולל שימוש בתאורה טבעית, חומרים טבעיים, ריהוט מחומרים ברי קיימא כמו שולחן וכיסאות מעץ, ספסל עץ, וכן אלמנטים עיצוביים ששואבים השראה מדפוסים טבעיים ותהליכי ייצור אקולוגיים שאינם פוגעים בכדור הארץ או מצמצמים את הפגיעה בו ככל האפשר. המגמה לעיצוב בר קיימא, מלבד האלמנט האקולוגי שבה, עוסקת גם בהבנה כי הסביבה הנכונה ביותר לאדם היא הסביבה הטבעית, וככל שנפעל על עיצוב שמותאם לאדם, כך נשפר את הרווחה שלו מבחינה גופנית ונפשית ונוכל לחיות חיים טובים יותר, זאת בניגוד לחיים בסביבה מתועשת ובתנאים שלא חיים בהרמוניה עם הנטייה הטבעית שלנו.

טרנד 4: עיצוב אקלקטי

ב-2024 מותר לערבב, מותר לעשות מיקס אנד מאץ', מותר פחות או יותר לעשות מה שרוצים בעיצוב מה שנותן הרבה מרחב ליצירתיות ולאינדיבידואליזם. האסתטיקה בסגנון עיצוב זה דורשת פריט אמירה בולט כגון שטיח בצבע יוצא דופן, יצירת אמנות נועזת או רהיט לא סטנדרטי. את אלו יש לשלב עם ערבוב של רקעים וצבעים שיוצרים עומק בחלל. כאן אפשר לערבב טקסטורות של צורות גיאומטריות ומופשטות, פרחוני ומפוספס ועוד - כדי לייצר עניין ויזואלי. בשלב האחרון, מותר לאמץ ניגודיות כמו עיצוב מאופק עם אלמנטים חדשניים מאוד, כפרי לצד עיצוב מלוטש ווינטג' יחד עם מודרני. כדי לעשות את זה נכון, חשוב לייצר איזון ולדאוג שהחלל ייראה מרתק ויזואלית מצד אחד אך לא מגובב מצד שני. יצירת מרחב אקלקטי יפה ומגבש זו אמנות, אבל כשמבינים את הפואנטה, מדובר בבשורה מרעננת מאוד לעולם העיצוב.

טרנד 5: מודולריות

העיצוב המודולרי נכנס אלינו בשנים האחרונות בצורה של טפטוף, אבל בזמן האחרון הוא הולך ותופס תאוצה. הוא מתאפיין בעיצוב גמיש ודינמי אותו ניתן להתאים לצרכים משתנים של החלל. הוא בא לידי ביטוי בעיקר בריהוט פונקציונלי מתכוונן, כך לדוגמה, מחיצות או פתרונות ישיבה שניתן לסדר אותם מחדש במטרה לענות על צרכים משתנים. עיצוב מודולרי דומיננטי במיוחד בחללים קטנים, בהם הצורך במקום דורש מידה רבה של יצירתיות. אגב, מגמה זו כבר חדרה עמוק לתחום עיצוב חללי עבודה במקומות עבודה, וכיום היא תופסת מקום של כבוד גם בתחום עיצוב הפנים. אז אם אתם אוהדים של ריהוט מתוחכם לחללים קטנים, היכונו לארח דלתות סתרים, מחיצות גמישות וקירות מדפים כאמצעי חציצה בהתאם לאופנה המודולרית בעולם עיצוב הפנים של 2024.

לחיות יום יום את הטרנדים: טום האוס - חנות בוטיק טרנדית לריהוט הבית שלכם

טום האוס עיצוב הבית היא חנות בוטיק משגעת בתחום הריהוט. אתם מוזמנים להגיע ולנשום עיצוב מקצועי בניחוח טרנדי שאף פעם לא מתפשר על ייצור מוקפד ואיכות שאין לה מתחרים בשוק. אפרופו, אם דיברנו על מתחרים, המחירים של טום האוס הם ללא תחרות. אתם מוזמנים לקנות לכם רהיטים מדהימים במחיר שפוי ולעצב את הבית בהתאמה מדויקת לקווי המתאר של החלום שלכם. מומחי חברת טום האוס מזמינים אתכם לחוויית עיצוב ממכרת בהאנגר הקסום במושב אמונים, המשתרע על פני לא פחות מ-300 מ"ר - או לחילופין, לקנייה כיפית באתר האינטרנט - אם לא מתחשק לכם לקום מהכורסא. בכל מקרה, תבואו, יש מה להפסיד (: .

איך לעצב בית טרנדי ב-2024? מסכמים

ב-2024 אם נסכם, המגמות הבולטות הן: חיבור עמוק לטבע, שילוב של בינה מלאכותית בתהליכי העיצוב ובסגנון העיצוב עצמו, עיצוב אקלקטי המאחד סגנונות רבים תחת קורת גג אחת, שימוש באלמנטים תומכי קיימות בהתאמה לטרנד האקולוגי, עיצוב רגוע ונעים להפחתת סטרס ומודולריות בעיצוב שמתאימה בעיקר לחללים קטנים. איך אתם רוצים את הבית ש לכם ב-2024? מומחי חנות הבוטיק טום האוס ישמחו לסייע לכם בבחירת אלמנטי עיצוב טרנדיים שיגרמו לחלל אליו תקומו לכל בוקר להיות מפנק, מחבק, פונקציונלי ופרקטי. אבל מה אנחנו מרבים במלל? כנסו עכשיו לאתר של טום האוס ותבינו על מה אנחנו מדברים.




$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3c87b2e1-cd90-4ef1-9d74-5ec1978a426a','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3c87b2e1-cd90-4ef1-9d74-5ec1978a426a','/dyncontent/2024/9/8/616e0cc6-aefc-4dbf-8e58-30286b629907.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה