המהפכה של רומי אג'נסי: סוכנות הדוגמנות והמשחק שמשנה את כללי המשחק
14.08.24 / 08:51
סוכנות הדוגמנות והמשחק רומי אג'נסי, בניהולה של סיון שחר כחלק מקבוצת צחי ואזנה, מציבה כיום רף חדש להצלחה עבור ישראלים וישראליות השואפים להשתלב בעולם הבידור והדוגמנות. בכתבה זו נצלול לעומק הפעילות של הסוכנות ותרומתה המהפכנית לתעשייה. בעידן הנוכחי, החשיפה התקשורתית הרחבה מעניקה לרבים את האפשרות להציג את כישוריהם בפני הקהל הרחב. למרות הנראות הקלה של הפיכת כל אחד לכוכב בעזרת צילום סרטון בסמארטפון, הדרך להצלחה דורשת ניהול מקצועי ומדויק. כאן נכנסת לתמונה רומי אג'נסי, שנועדה להנחות וללוות צעירים וצעירות בגילאי 15 ומעלה בדרך הנכונה בתחומי הדוגמנות, המשחק והמשפיענות ברשת. צחי ואזנה, המנהל הכללי והבעלים של קבוצת צחי ואזנה, הסוכנות המובילה בישראל, נמצא בתעשייה כבר 25 שנים. תחילת דרכו הייתה כצלם אופנה, והוא עבד עם מיטב הדוגמניות בישראל, כגון אגם רודברג, שירלי בוגנים, עדן פינס, שירז טל, עדי הימלבלוי, רוסלנה רודינה ודנה פרידר. לאור הניסיון העשיר שצבר בתעשייה ושיתופי הפעולה שלו עם החברות הגדולות בארץ, החליט להקים את סוכנות רומי אג'נסי, שמנוהלת כיום על ידי סיון שחר. הסוכנות, הממוקמת במגדלי רובינשטיין בתל אביב, חרתה על דגלה להעניק הזדמנויות חדשות לישראלים וישראליות לפרוץ לתודעה הציבורית. בין הקמפיינים בהם השתתפו מיוצגי הסוכנות ניתן למצוא את בנק דיסקונט, ירין שחף, ספידו, ביטוח AIG, פורד, מקדונלדס, אינדולה, המשביר לצרכן, ותוכניות ריאליטי מובילות כמו "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון".
ללא גבולות לגיל סוכנות רומי אג'נסי מאמינה שאין תקרת זכוכית להגשמת חלומות. כך, רינה קזדן בת ה-80, המיוצגת בסוכנות, כיכבה בקמפיין של רשת בתי אבות משען. במקביל, כוכבת רשת צעירה בת 20, המיוצגת גם היא על ידי הסוכנות, עברה שלבים מתקדמים במיונים לתוכנית ריאליטי מצליחה. תהליך ההצטרפות לסוכנות מתחיל בשליחת תמונות לרשתות החברתיות או בדואר אלקטרוני. אם הצוות המקצועי מזהה פוטנציאל, נקבעת פגישה לבחינת המשך התהליך. כאשר יש התאמה, מתחילים לעבוד יחדיו באופן מקצועי ומדויק. בנוסף לשירותים שמציעה הסוכנות, היא מספקת ליווי אישי ופיתוח המיוצגים ברשתות החברתיות, מתוך הבנה עמוקה של הכוח של הטאלנט ברשתות וההשפעה העצומה שלו על קהל הלקוחות. השירותים נועדו למקסם את הנוכחות של הטאלנט במדיות השונות ולהפוך את ההשפעה שלו לכלי מרכזי בהצלחה המסחרית של כל פרויקט.
איך בוחרים את המתאימים ביותר? צחי ואזנה מסביר: "עם הניסיון הרב שצברתי לאורך השנים, ועם כל תיקי העבודות שהכנתי לדוגמניות, אני יודע מה בדיוק התעשייה מחפשת ואיך להציג את המיוצגים בצורה שתוביל להצלחה."
שמירה על היקף בטוח עולם הבידור והדוגמנות עשוי להיראות נוצץ, אך ישנם גם מכשולים וסכנות לאורך הדרך. צחי ואזנה מדגיש את החשיבות של ניהול נכון ושמירה על המיוצגים: "בעבר, רבים חלמו להיות עורכי דין, רופאים או טייסים, אך כיום החלום של רבים הוא להתפרסם ככוכבי רשת או יוטיוברים. לצערי, הענף סובל מתדמית בעייתית בשל גורמים לא ראויים. אנחנו מתאמצים להגשים את החלומות של המיוצגים שלנו תוך שמירה קפדנית עליהם, כולל ליווי מלא בצילומים והתקשרויות רק עם גורמים אמינים. כל זאת מתוך רוח טובה ושאיפה משותפת להצלחה."