חושבים על בניית חנות וירטואלית? קבלו את הצ'ק ליסט המלא

$(function(){setImageBanner('cc58dbc4-b0e8-4928-9229-90e7d698225a','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

חושבים על בניית חנות וירטואלית? קבלו את הצ'ק ליסט המלא

יחצ

בניית חנות וירטואלית הפכה לצעד חובה, עבור כל עסק שרוצה להישאר בעניינים, להגיע ללקוחות פוטנציאליים באשר הם ולהמשיך למכור, גם אם נכנסים שוב לסגר.

אבל כדי לפתוח חנות וירטואלית שתעבוד כמו שצריך, כדאי להתמקד בתהליך בניית חנות וירטואלית, שעובד נכון. קבלו צ'ק ליסט שיוביל אתכם בדרך הנכונה.

בניית חנות וירטואלית עם רמת שירות גבוהה

שירות לקוחות במכירה באינטרנט הוא אלמנט קריטי להצלחה. הלקוחות לא רואים אתכם ולא תמיד מכירים אתכם ולכן, צריך קצת יותר מאמץ כדי לרכוש את האמון שלהם ולגרום להם להשאיר לכם פרטי כ"א. הקפידו להשאיר פרטי קשר עדכניים לתמיכה טכנית ומענה על שאלות והקפידו לא פחות, שבצד השני של הטלפון יענה להם מישהו אדיב, סבלני ומקצועי.

מהירות היא שם המשחק

מהרגע שהלקוח שלכם מסיים את העסקה, הוא מתחיל לחכות למשלוח מהעסק שלכם. אל תתנו לו לחכות הרבה. טפלו בהזמנות במהירות כדי לקבל את ההערכה של הלקוחות, לגרום להם להמליץ ולחזור אליכם לקנייה נוספת.

שילוח מקצועי

גם אם השקעתם הון קטן בתהליך של בניית חנות וירטואלית מקצועית ומדהימה, המשלוח הוא החוט המקשר שלכם עם הלקוח בעולם הפיזי ולכן, השקיעו בשירות משלוחים אמין, רציני ואיכותי, שלא יהרוס לכם את המוניטין בשטח.

שימו לב להחזרים

החזרים של מוצרים מהלקוחות יכולים לתת לכם אינדיקציה חשובה שמשהו לא בסדר. לכן, הקפידו לנהל רישום מסודר גם של החזרים, כדי לבדוק אם יש בעיה בייצור של מוצר מסוים, או בחברת שליחויות מסוימת, כדי שתוכלו לטפל בבעיה במהירות.

תלונות ברשת

בעלים של חנות וירטואלית הם לא תמיד נגישים ללקוחות ולכן, פעמים רבות, לקוחות מאוכזבים יעדיפו לפרסם פוסט מאוכזב בפייסבוק מאשר להתעמת אתכם. הקשיבו לקולות הללו, נסו להבין אם יש משהו שאתם יכולים לשפר ואם אתם יכולים גם להגיע ללקוח המאוכזב ולפצות אותו, יכול להיות שתצליחו להרוויח אותו בחזרה וגם להפוך אותו לממליץ שלכם.

פרסום ושיווק

מדובר על נושא ענק, אבל אי אפשר להתעלם ממנו. חשוב להקפיד על כמה כללים, כדי להעמיד את המותג שלכם על הרגליים:



  • להיעזר ברשתות חברתיות
  • לשלוח מיילים רלוונטיים, מעניינים, עם הטבות לרשימת התפוצה שלכם
  • להקפיד על "חלון ראווה" אטרקטיבי - עמוד הבית או הקטלוג שלכם חייב להיות עדכני ומושך
  • שימו לב מה עושים המתחרים שלכם כדי שלא תישארו מאחור.

לסיכום

בניית חנות וירטואלית היא רק תחילת הדרך. אחרי שאתם בונים את חנות החלומות שלכם, יש עוד הרבה עבודה על יצירת קהל לקוחות נאמן, בניית אמון עם הלקוחות שלכם, לצד אסטרטגיית שיווק לטווח ארוך, תהפוך את החנות שלכם לעסק פעיל, חי ומשגשג.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7869ee57-756e-4995-9656-bd5fa966e36e','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7869ee57-756e-4995-9656-bd5fa966e36e','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה