כיצד עיצוב גרפי משפיע על המכירות?

$(function(){setImageBanner('92ca7fd6-ce75-4595-9cb4-ad2d899d546c','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})


כיצד עיצוב גרפי משפיע על המכירות?

יחצ

לזהות העיצובית של המותג השפעה מכריעה על הדרך בה הצרכן תופס את המותג ומתייחס למוצר ומאפשרת לו להתבלט ולהפוך לנחשק.
מדובר במשימה לא פשוטה בכלל וכאן נכנס לתמונה עיצוב גרפי מקצועי המונע מכירות שיכול להקפיץ את הרווחיות.
עיצוב גרפי הוא הדרך לייצר את נראות המותג על פי הערכים של בית העסק, עולם התוכן ואופי הפעילות תוך התייחסות לקהל המטרה.
מצד אחד, המשימה היא להתכתב עם התעשייה והתחום כדי שמי שרואה מוצרים, שירותים או חומרים שיווקיים של המותג ידע לזהות במה הוא עוסק ושהוא אכן מתאים לצרכיו ולרצונותיו ומצד שני, שיהיה למותג ייחוד שיבדיל אותו בשוק התזזיתי והתחרותי.

מה חשוב לדעת על עיצוב גרפי לצרכי קידום מכירות ואיך ניתן להגביר ולשפר את המכירות באמצעות העיצוב?

עיצוב למכירות באונליין
אם יש לכם אתר אינטרנט שהוא חלון ראווה של העסק או אתר מכירתי, העיצוב של האתר בעל השפעה רבה על הדרך בה הגולשים ישתמשו בו.
חשוב שהעיצוב יתבסס על המותג ומבחינת גוונים, פונטים ואלמנטים וויזואליים ייצור חוויה ייחודית ויהיה גם עיצוב רספונסיבי כך שהאתר ייטען במהירות ויתאים למשתמשים שמגיעים מהמובייל וכן שהניווט בו יהיה נוח ו"מסע הלקוח" בכללותו יהיה ידידותי.
שהלקוח יוכל להתרשם בקלות מהמוצרים אשר יוצגו בצורה אטרקטיבית וכן, לאסוף מוצרים ולבצע רכישה כמו גם אלמנטים גרפיים שמסייעים בהגדלת המכירות כמו הצעות לקופונים ומוצרים משלימים. 

עיצוב של קמפיינים לקידום מכירות
דרך מצוינת להביא גולשים לאתרי סחר או להירשם לסדנה או לרכוש מוצר היא באמצעות מודעות פרסום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות. האופן בו אלה יעוצבו הוא קריטי להצלחה.
מעצבים גרפיים מיומנים ויצירתיים שמכירים גם את כללי המשחק ואת חוקי הרשת והקמפיינים יידעו על פי המדיניות של כל פלטפורמה לעצב מודעות פרסום אטרקטיביות שקולעות לקהל היעד ומייצרות חוויה וויזואלית שמניעה להקלקה.
בין אם בבחירת התמונה או הסרטון והעיצוב הכולל של הבאנר בהתאם לגדלים ולמידות ובין אם בהעברת המסר בצורה חזותית יעילה.

עיצוב חומרים לקידום מכירות בשטח
אפשר לקדם היום מכירות בשתי זירות: באונליין ובאוף לייף. אם מדובר על האוף ליין אפשר להשתמש במגוון אמצעים כמו שלטי חוצות, כרזות פרסום, חלוקת פליירים או ברושורים בתיבות דואר או במוקדי מכירה אסטרטגיים, אירועי קידום מכירות ועוד.
כמו באונליין, כך גם באוף ליין יש לייצר חומרים שיווקיים ומכירתיים שיתאימו לקהל היעד ויבליטו את המותג - רק באמצעים של פרינט.
כמובן שמדובר בהחלטות עיצוביות שונות לחלוטין כי האוף ליין מתנהל שונה מהאונליין, אבל יש להקפיד כמו בזירה הדיגיטלית על צבעוניות מתאימה, קומפוזיציה, בחירת פונטים, הגשה אטרקטיבית ומניעה לפעולה עם האינפורמציה הנכונה. שילוב מנצח בין קופירייטינג לעיצוב של אותו מוצר מודפס שהלקוח יקבל ויוביל אותו לבית העסק.

אסטרטגיה מכירתית שקובעת עיצוב מכירתי
חלק בלתי נפרד מעבודתם של מעצבים גרפיים בתהליך עיצוב מבוסס מכירות היא לבצע חקר שוק, להבין מי המתחרים, מהי הפעילות המקובלת בזירה העסקית, כיצד לייצר זהות מיתוגית ולתרגם אותה לחומרים מכירתיים כמו פוסטרים או דפי נחיתה, באנרים או מוצרי קד"ם שיישלחו או יוענקו למתעניינים מתנה על מנת להניע לפעולה.
בין אם מדובר בצבעי רקע או גוונים שמעבירים את האופי הייחודי של בית העסק או מוטיבים ואלמנטים שממחישים את החזון ואת עולם התוכן ובין אם מדובר בבחירה של פונטים ייחודיים אך קריאים וברורים והשילוב ביניהם כולל אמצעי התקשרות, מחירון, הצעת מכר ועוד.
בכל אופן, יש לגבש אסטרטגיה עיצובית שהולכת יד ביד עם התוכנית העסקית ובעיקר בתיאום עם אנשי המכירות ומערך המכירות של בית העסק כך שגם השגרירים של המותג ואנשי המכירות שמבצעים את המכירות בפועל, יוכלו להשתמש בחומרים הגרפיים לקדם את המכירות של בית העסק בדרך הטובה ביותר.
אל תתפשרו על סטודיו לעיצוב גרפי שמכיר את התחום ומבין מכירות ליצירת עיצוב אטרקטיבי ואפקטיבי!


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8d6ffb75-4f0e-41ac-8e31-68dc353dec06','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8d6ffb75-4f0e-41ac-8e31-68dc353dec06','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה