כרטיס ביקור דיגיטלי – אל תישארו מאחור!
24.05.21 / 09:12
כרטיס ביקור דיגיטלי – אל תישארו מאחור!
זוכרים כשהתחילו לדבר על אתר אינטרנט לעסק? האם הייתם אחרונים להצטרף, או מהמובילים בתעשייה? כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מהלך עסקי בסיסי שהופך את המפגש בין הלקוח לעסק ליעיל, נעים, מסודר ואטרקטיבי. התהליך הזה, של מעבר לכרטיסים דיגיטליים, מתרחש כבר זמן מה, והגיע הזמן שתצטרפו למהלך.
בין אם אתם מוכרים מוצר ובין אם אתם מעניקים שירות, הרי כבר מזמן הבנתם שהעבודה בעולם הדיגיטל היא המקום בו הכול מתרחש. יחסי ההמרה הגבוהים ביותר, הערך הגבוה ביותר תמורת ההשקעה שלכם, מתבטא בצורה הברורה והישירה ביותר כשעושים עסקים אונליין, והכול מתחיל בזה שהלקוח שלכם מוצא אתכם, בקלות, באופן ישיר, ויודע בדיוק מי אתם וכיצד לתקשר איתכם.
ללקוחות שלכם אין זמן מיותר – לכן כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי מציע ריכוז של כל הפרטים הכי חשובים ללקוח, בצורה נקייה וישירה, בלי כל מה שמסביב – רק מה שהלקוח רוצה באמת, ובגישה נוחה ומהירה. בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוכלו ליישם כל אחת מהאפשרויות הבאות:
- לחצן טלפון – ליצור קשר בצורה הישנה והטובה – שם תוכלו להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם, כי אין כמו שיחת טלפון קלאסית לעורר את התחושה של האמינות שהלקוח שלכם חייב להרגיש כשהוא ניגש לארנק.
- וואטסאפ – ככל הנראה הדרך הפופולארית ביותר מצד הלקוח המודרני ליצור קשר עם כל העולם, מבני המשפחה שלו, ועד לעסקים איתם הוא עובד, וחובה שיהיה כפתור נגיש ופשוט לכך.
- דואר אלקטרוני – העברת מסמכים, שליחה וקבלה של קבצים, והרבה בעלי מקצוע מעדיפים לעבוד עם הדואר האלקטרוני, ועם כפתור אחד אפשר לדלג על הסרבול של כתיבת המייל, וכמובן לוודא שהלקוח שלכם נמנע מטעויות בכתובת הדוא"ל, ועוגמת הנפש הנובעת מכך שהמסר שלו לא הגיע אליכם.
- גישה לאתר – אל תשלחו את הלקוח לחפש אתכם בגוגל, שם הוא בוודאי ימצא גם את המתחרים, ועלול להמשיך הלאה אליהם. במקום, תנו לו כפתור שיוביל אותו ישירות לאתר האינטרנט שלכם, ומשם לרשימת הלקוחות המשלמים שלכם.
חובה לשים בכרטיס הביקור:
מעבר לפרטים הנ"ל, יש עוד כמה דברים שפשוט חובה להכניס לכרטיס ביקור דיגיטלי של כל עסק באשר הוא:
- רשתות חברתיות – כפתור ללינקדין ולפייסבוק, ושאר הרשתות החברתיות בהן יש לכם חשבון פעיל ומעניין.
- גישה לוויז – באם העסק שלכם מתקיים גם בחנות או משרד, מחוץ לעולם הווירטואלי, חובה שיהיה כפתור ניווט של אפליקציית הניווט הפופולארית ביותר – WAZE.
סקרים ומחקרים מראים שהלקוח המודרני חסר סבלנות. אין לו פנאי, ואין לו רצון לסלוח – הוא רוצה הכול, ועכשיו. את השירות הכי טוב, הכי מהיר, הכי ברור, בלי להמתין. ואתם יודעים מה? זה לגמרי בצדק. התחרות הגדולה בכל הענפים ובכל התחומים מאפשרת ללקוח להיות סלקטיבי, ומי שלא נותן את השירות המעולה, פשוט נשאר מאחור. עם כרטיס ביקור דיגיטלי אתם ממצבים את עצמכם בשורה הראשונה של עסקים בישראל, ומעניקים את השירות הנוח ביותר ללקוח.