כרטיס מועדון – כסף שכבר שלכם!

$(function(){setImageBanner('621a1fcf-99db-4a40-9474-e7b92235e01d','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

כרטיס מועדון – כסף שכבר שלכם!

יחצ

בתור בעל עסק, לדעת שיש כסף שכבר משויך לעסק שלכם, ויגיע אליכם בשלב זה או אחר, זה שקט נפשי. בעל עסק שיודע שיש לו בכל חודש כמות הזמנות גדולה וקבועה מראש, יכול להתחיל את החודש עם פלוס, ומשם רק לגדול. זה החלום של כל היזמים, והמציאות של רבים מהם, בעיקר של אלו הממנפים כלים שיווקיים בצורה נכונה, ומשתמשים במערכות הזמינות להם כדי להתבסס מחודש לחודש, ולא להיות במרדף. כרטיס מועדון נטען הוא אחד מאותם כלים, ויש הטוענים כי מדובר בכלי החזק מביניהם.

הטענה הזו, כי כרטיסי המועדון הם כלי השיווק החזק ביותר, נשענת על בסיס איתן למדי, והוא הרעיון כי כסף שהוטען בכרטיס מועדון של העסק שלכם, הוא כסף שכבר "נצבע בצבע של העסק שלכם". לא ניתן להוציא את הכסף הזה בשום מקום אחר, כך שאם הצלחת לייצר תרבות של כרטיסים נטענים לעסק שלכם, אתם על הגל להצלחה.

איך כרטיס מועדון עובד עבורכם?

כרטיס מועדון אישי לעסק מציע לבעל העסק לתפוס כמה ציפורים במכה אחת. מעבר לסכומי כסף שמובטחים לו מעצם שיוך הכסף דרך הכרטיס אך ורק לעסק שלו, הרי שעסקים הממנפים כלי זה נהנים מתוצאות כמו:

  • בניית מוניטין – עסק עם מועדון לקוחות וכרטיס משדר עמידות ונוכחות חזקה בשוק
  • נוכחות מתמדת אצל הלקוח – בני אדם אוהבים דברים פיזיים, ולכן כרטיס פיסי משפיע מאוד על התודעה של הצרכן
  • חיזוק המיתוג – כמו בניית המוניטין, אך ברמת המיתוג, אתם יוצרים כרטיס שממותג במיתוג העסקי שלכם
  • גישה ללקוח – כרטיס המועדון שלכם כולל (כמעט) תמיד גישה ללקוח. דרך מסרונים, דרך וואטסאפ, דרך מייל, יש לכם גישה ללקוח, וזה לבדו פתח לאינספור אפשרויות שיווק וחיזוק המותג
  • מתן הטבות – כשיש לכם קשר ללקוח, יש לכם הזדמנות לתת הטבות ספציפיות, שדרוגי הכרטיס, ולעודד את הלקוח לבצע רכישה. הטבה לחגים, הטבה ליום ההולדת, הטבה לכל אירוע שמתקשר למוצר או לשירות שלכם, מה שבהכרח יוצר עליה ברכישות

בקרה ואיסוף נתונים – הכלי בה"א הידיעה

אם יש משהו שכל בעל עסק היה רוצה תחת ידיו זה הנתונים המדויקים והעדכניים על ההתנהלות של הלקוחות הקיימים ושל הלקוחות הפוטנציאליים שלו. כל חברה בעלת שם אוספת נתונים וממנפת אותם, וכל עסק ששבר את מחסום העסק הקטן ועבר להיות בינוני, וכמובן כל מי שחצה מבינוניות להצלחה מסחררת כעסק גדול, יודע את זה כעובדה חד משמעית.

נתונים זה חשוב, וכרטיס מועדון פעיל וחכם מאפשר לכם לאסוף נתונים שונים ומגוונים בכדי ליצור מטריקס של אינפורמציה חיונית לצורך שיווק ושדרוג העסק. איזה מבצע שלכם עבד ואיזה לא, איזה מוצר ובאיזה צבע מכר הכי טוב, ובאיזה שעה הם רוכשים הכי הרבה? לפעמים הבדל של צבע או מילה יכול לחולל פלאים למנגנון השיווק שלכם, וכל זה מגיע מכלים כמו כרטיסי מועדון.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1ef13fa9-c7c2-4a6c-a5a9-30c1ecf52f53','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1ef13fa9-c7c2-4a6c-a5a9-30c1ecf52f53','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה