לבנות סמכות עם גוגל כדי לקדם את האתר בצורה אורגנית

$(function(){setImageBanner('416318e9-b8de-4ce9-ae43-482333dd586b','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

מדוע ולמה לבנות פרופיל קישורים חיצוניים כדי להתקדם בגוגל? או במילים אחרות, כיצד שירות פרסום כתבות עם קישורים לקידום אורגני יכול לעזור בהצלחת העסק? בכתבה זו נדון במספר סיבות כדי לסבר את האוזן.

יחצ

מהי סמכות האתר ומדוע להשקיע בה?

אחת הסיבות המשמעותיות לתהליך של פרסום כתבות עם קישורים חיצוניים לקידום אורגני בגוגל, הוא בניית הסמכות של האתר. הסמכות של האתר, היא גם החוזק של הדומיין. במילים אחרות, דומיין זה שטח. לדוגמה, לממלכה יש דומיין של שלטון החוק. ככל שדומיין של ממלכה חזק יותר, כך ניתן להגיד שהשלטון המקומי חזק יותר. כשהשלטון המקומי חזק יותר, יש יותר כבוד להבטחות "הממשלתיות". באופן דומה, כאשר גוגל בוחר את מי לקדם (כדרך האלגוריתם), סביר להניח שהוא ייתן יותר מקום לדומיינים "חזקים" יותר. או אתרים שפשוט יש להם יותר סמכות.

איך להראות לגוגל שאתר נתון בר סמכות?

$(function(){setImageBanner('e0d06b5d-23cd-45ef-a97a-e17ff710f170','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',510,80,false,47452,'Image','');})

באופן מעניין, המילה סמכות באנגלית היא authority. אוטוריטה. מילה אחרת המזכירה את זו, היא author, סופר. על כן, באנגלית, המילה סופר והמילה סמכות הן די דומות. ואנחנו רוצים שהכתיבה שלנו תיראה כסמכותית בעיני גוגל. זה נהדר שהיא סמכותית בעינינו, ובעיני לקוחותינו. ועם זאת, כדי להפיץ אותה ברבים עלינו או לפתח קהילה כדי להראות לגוגל שיש לאתר הרבה סמכות, או לפתח סמכות (כדרך פרסום כתבות עם קישורים חיצוניים) ולהראות לגולשים ארעיים שיש לאתר הרבה סמכות ולתת להם הזדמנות לראות מה כתוב. או כמובן, שילוב של שתי השיטות הללו.

מה הערך בבניית סמכות לאתר נתון במסגרת קידום אתרים?

במילים פשוטות ואחרות, גוגל מקדם אתרים ברי סמכות. בהינתן שני אתרים זהים לחלוטין (לא שזה יתפוס במציאות), האתר הסמכותי יותר לכאורה יהא המקודם מבניהם. או בדוגמה אחרת, האתר הסמכותי יותר יקודם על פני האתר האיכותי יותר. כאשר המטרה של גוגל, למיטב הבנתנו, היא כמובן לקדם את האתר האיכותי יותר. לכן האלגוריתם עובד כמו שהוא עובד וממשיכים לעדכן אותו עם הזמן. משווקים שמנסים לשחק עם המערכת ולמצוא דרכים לקדם אתרים מוצאים לבסוף שהשיטות שלהם בטלות ומבוטלות לטובת אתרים שבאמת משקיעים באיכות על פני בשיטות שונות. ואחד העקרונות הידועים לנו כיום, שגוגל עובדת על פיהם כדי למצוא אתרים איכותיים, הוא עקרונות האזכור. בהשראתם אנחנו בונים קישורים חיצוניים מאתרים חזקים באמצעות פרסום כתבות.

תפקידה של בניית קישורים בקידום אורגני?

כדי להבין מהו עיקרון האזכור (שם שאנחנו פשוט החלטנו עליו לטובת כתבה זאת) וכיצד זה מיידע את גוגל באם אתר מסוים איכותי או שלאו, ניתן פשוט לחשוב על מאמר אקדמאי. במסגרתו, ישנם אזכורים שונים. אם נציג מפרט ויזואלי דיגיטלי של כל המאמרים בעולם, ונראה את החיבורים המאוזכרים ביניהם נוכל לראות שיש מאמרים יותר מאוזכרים ממאמרים אחרים. באופן דומה, גוגל מסתכל על כל התוצאות באינדקס שלו ורואה מה מהן המאוזכרת ביותר. ולא רק זה, האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון לא רק את מספר האזכורים אלא את מקורם. אם יש מאמר מאוזכר ביותר, ובכך ניתן להגיד שהסמכות של סופריו רבה יותר בעיני האלגוריתם, והוא מאזכר מאמר נוסף – מדובר על קישור חיצוני "מאתר חזק". וזה יכול לתרום לסמכותו (בעיני האלגוריתם) של המאמר (האתר) המאוזכר.

פרסום כתבות באתרים "חזקים" כדי לסמל ערך וסמכות לאלגוריתם החיפוש

בעולם האקדמיה, סביר להניח שאם חוקר אחד מאזכר חוקר אחר, זה כי הוא נותן תוקף למהימנות ואיכות המאמר המאוזכר. או לפחות, מאזכר אותו כדי למתוח ביקורת או להדגים "איך לא עושים דברים". אנחנו לא יודעים אם גוגל יודע לאבחן את הסיבה לקישור. אך נדמה לנו כיום, שאם יש אתר חזק במיוחד אשר מפנה לאתר אחר, גוגל רואה זאת כהזמנה להעצים את סמכותו היחסית, חוזק הדומיין של האתר המאוזכר. וזו תפקידו של פרסום כתבות לבניית קישורים חיצוניים ונכנסים מאתרים חזקים לטובת קידום אורגני.

וזו הסיבה שזה יכול לעזור לעסק לקדם את עצמו. כיוון שגולשים יכולים להיתקל באתר ביתר קלות אם יקודם בתוצאות החיפוש בגוגל. לזה אנחנו קוראים קידום אורגני כדרך פרסום כתבות עם קישורים. ועצם קידומו כבר יכול להוות סיגנל לערכו. שכן, זה כמו לקבל המלצה מגוגל על תוכנו של האתר עבור הגולש. ועם זאת, אם הגולש לא ימצא ערך באתר, גוגל כמובן יראה זאת "כהמלצה מהגולש" לגבי סמכותו של האתר וישקלל זאת בהתאם. לכן גם על התוכן באתר להיות איכותי ומותאם למנועי החיפוש.

 

 


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2dc4031a-0f4c-40d6-9ea4-05637370edb5','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2dc4031a-0f4c-40d6-9ea4-05637370edb5','/dyncontent/2024/2/26/f4f0d77e-4846-4195-b29d-9e0105dd3737.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
$(function(){setImageBanner('39aa439a-df4a-45e4-9e51-f22af903fccc','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',525,78,false,47439,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה