קידום אתרים בארצות הברית: מדריך הגעה ללקוחות בארה"ב
11.07.23 / 16:00
קידום אתרים בארצות הברית: מדריך הגעה ללקוחות בארה"ב
אם אתם הבעלים או המנהלים של בית עסק ישראלי ומעוניינים להתחיל תהליך של התרחבות עסקית לשווקים אמריקאים, קידום אתרים בארצות הברית חיוני לאסטרטגיית שיווק דיגיטלי B2B.
עם אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי החיפוש הרלוונטיים במדינה בארה"ב שאליה אתם ממקדים את קידום האתר שלכם, תוכלו להשיג תוצאות של הגדלת נראות האתר והגעה ללקוחות פוטנציאליים בארה"ב.
קידום אתרים בארצות הברית מחייב הקפדה על כמה שלבים חיוניים
התהליך מתחיל עם הצעד הראשון הבסיסי והפשוט של הבנה איך אומרים קידום אתרים באנגלית. כשתתחילו להתרגל למונחים המקצועיים באנגלית, תוכלו להבין את השלבים החשובים שיש לנקוט בהם כדי להצליח באסטרטגיית קידום האתר שלכם בפני קהל היעד שיש לכם בארצות הברית, כפי שהם מוצגים בחלק זה של המדריך:
שימוש במילות מפתח רלוונטיות בכל האתר שלך
כשאנשים מחפשים את השירותים או המוצרים שאתם משווקים, הם מקלידים בסרגל החיפוש בגוגל או בכל מנוע חיפוש בינלאומי אחר, מילות מפתח פרטניות, ולכן יש לוודא שמילים אלו מופיעות בכל תכני האתר, כולל בכותרת האתר, בתיאורי המטא, ובכל המאמרים באתר שלכם ובעמודים השונים.
יצירת תוכן באיכות גבוהה
גוגל מתגמלת אתרים המציעים תוכן באיכות גבוהה, לכן חשוב להקפיד על יצירת מאמרים ותכנים שונים באתר שלכם, עם כתיבה איכותית ואינפורמטיבית, לצד התמקדות ביצירת תכנים רלוונטיים לקהל היעד שלכם.
יש אנשי מקצוע שיציגו בפניכם מחירון קידום אתרים שכולל ביצוע של מחקר מילות מפתח בלבד, כך שתוכלו לבחור את השירות הזה בלבד, או להוסיף כמה שירותים בודדים שמתאימים למטרות העסקיות שלכם.
אבל ההמלצה היא לשכור את השירותים המלאים המוצעים על ידי מקדמי אתרים, במיוחד אם אתם מתכננים פריצה עסקית לשווקים בארצות הברית, כך שתוכלו לוודא שאתם מתנהלים נכון ולא מבצעים טעויות שבהמשך יעלו לכם הרבה כסף לתיקון.
יצירת מערך קישורים נכנסים לאתר
קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים מקומיים גדולים שיש להם מוניטין מוביל בארצות הברית, שיוציאו קישורים לאתר שלכם. זהו שלב חיוני בתוכנית קידום אתרים google שישדר לסורקים את המסר שהאתר שלכם סמכותי ואמין.
ביצוע אופטימיזציה של האתר למכשירים ניידים
אנשים רבים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לחפש מידע באינטרנט, לכן יש לוודא שהאתר שלכם מותאם למכשירים ניידים, כך שהוא ייראה טוב ויטען במהירות בסמארטפונים ובטאבלטים.
התאמת האתר לתרבות ולתחומי העניין של גולשים אמריקאים
המשמעות היא יצירת תכנים איכותיים באנגלית שמספקים פתרונות לצרכים של לקוחות פוטנציאליים בארה"ב, עם שימוש במילות מפתח, ניבים, סלנג וביטויים מקומיים בכל התכנים שלכם.
רישום האתר ב'גוגל לעסק שלי'
צעד זה יתמוך בהופעת האתר שלכם בתוצאות חיפוש מקומיות כך שגולשים פרטיים ובעלי עסקים אמריקאיים באזור בארצות הברית אליו אתם מכוונים את קידום האתר שלכם, יוכלו למצוא אתכם בקלות.
הפעלת מסעות פרסום בתשלום לרשת החיפוש
קמפיינים לחיפוש בתשלום הם חלק מתהליך קידום אתרים בארה"ב, והם תומכים בהגעה לקהל רחב והגברת נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל או במנועי חיפוש אמריקאיים.
מעקב אחר התוצאות
חשוב לעקוב אחר התוצאות המושגות מתוכנית קידום האתר על מנת שניתן יהיה להבין אילו שיטות עובדות ואילו לא. הצוות שאחראי על קידום האתר שלכם משתמש בגוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחר תנועת האתר שלך וביצועי SEO, כדי לחדד ולשפר את ביצועי האתר בהתאם.
משיכת קהל היעד המתאים
בדיוק כפי שהשגתם תוצאות של קידום אתרים אורגני 2021 באתר הישראלי שלכם, גם היום, כשאתם משיקים את האתר שלכם לקהל האמריקאי, ההתמקדות צריכה להיות בבניית מודעות למותג, כלומר, המותג שלכם צריך להיות חקוק בתודעת הלקוחות הפוטנציאליים – כך שכאשר הם מחפשים שירותים או מוצרים שאתם מציעים, הם יחשבו עליכם – ורק עליכם.
משיכת הקהל המתאים מתבצעת עם פרסום תכנים שמציגים תובנות, ידע ומומחיות באתר שלכם, בפרופילים בעמודים העסקיים ובכל מקום בו אתם מפרסמים תכנים, כדי להשיג את התוצאות של הגברת המודעות לאתר ולבית העסק שלכם עם נראות מוגברת במנועי החיפוש ובפלטפורמות הרשתות החברתיות.
קידום אתרים אורגני באינטרנט פירושו פרסום תכנים רלוונטיים, שמותאמים לתרבות ולדקויות השפה של הגולשים באזור בארצות הברית אליו אתם מכוונים את קידום האתר שלכם, כך שתוכלו לבסס אמון ולספק ללקוחות פוטנציאליים את ההזדמנות להחליט אם יש להם עניין במוצרים ובשירותים שאתם משווקים.
כלומר, המטרה צריכה להיות כל הזמן חתירה למגע
בניגוד למשפך המסורתי בשיווק, שלב מעורבות הגולשים אינו מתמקד ביצירת לידים בלבד שיועברו לצוותי מכירות, אלא בהובלת לקוחות פוטנציאליים להתעניין בבית העסק שלכם, וזוהי ההזדמנות שלכם לספק ערך אמיתי ולחזק את קשרי הלקוחות עם קהל היעד החדש שלכם בארצות הברית.
ניתן לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות פרסום תכנים שמציגים את האופן בו השירותים והמוצרים שלכם פותרים אתגרים עסקיים אמיתיים באמצעות כתיבת מדריכים, סמינרים מקוונים והצעות לשימוש חינם לתקופת ניסיון מוגדרת.
בשורה התחתונה, המדריך הציג רק כמה דוגמאות לקידום אתרים בארצות הברית, וחשוב להבין שהמטרות העסקיות הפרטניות תלויות במאפייני העסק וקהל היעד שלכם.
אבל עם הגדרת יעדים ספציפיים, מדידים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ומוגדרים בזמן, ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם עם קמפיין SEO מקיף ומותאם אישית אשר מבוצע על ידי צוות מקצועי ומיומן בסוכנות קידום אתרים seo נתניה או בכל מקום אחר בארץ.