5 כללים לשימוש נכון בתוכן שיווקי לקידום האתר

$(function(){setImageBanner('3b21eb43-8433-4925-a6d8-27256600f04d','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

5 כללים לשימוש נכון בתוכן שיווקי לקידום האתר

יחצ

קידום יעיל ועקבי לאורך זמן של אתר האינטרנט של בית העסק הוא אינטרס שיווקי מרכזי של כל ארגון כיום, בין אם מדובר באתר המשמש גם כחנות וירטואלית של בית העסק ובין אם אתר לצרכים אחרים בלבד (דוגמת תדמית, יצירת קשר וכיוצ"ב). אחד הכלים המרכזיים בקידום אורגני מקצועי הוא פרסום תוכן שיווקי, אך על מנת באמת לתרום לקידום האתר ולא לפגוע בו או לבזבז כסף לשווא כדאי לקחת בחשבון כמה כללים בסיסיים וחשובים ולהקפיד על יישומם:

  1.  בחירת האתרים החיצוניים בהם עולה התוכן – חלק ניכר מהתוכן השיווקי המשמש לקידום האתר צריך להיות תוכן אשר עולה באתרים חיצוניים, לא באתר שלנו עצמו. לכך הכוונה ב"פרופיל קישורים חיצוניים" ושירותי פרסום כתבות בתשלום – אתרים אשר מקודמים בצורה מקצועית מפרסמים לרוב מדי חודש כתבות ומאמרים באתרים אחרים, ובתוך תוכן זה מופיעים קישורים אל האתר המקודם. על מנת שצורה זו של שימוש בתוכן שיווקי אכן תהיה אפקטיבית, יש לפרסם את התוכן באתרים "חזקים" – אתרים מבוססים, וותיקים ומוכרים, אשר נהנים מתעבורת גולשים רחבה יחסית באופן יומיומי ומוכרים לאלגוריתם החיפוש של גוגל כאתרים אותנטיים. אחד היתרונות המרכזיים של שירותי פרסום תוכן שיווקי ופרסום כתבות עם קישורים בהן הוא כי מקדמי האתרים המתמחים בכך מחזיקים בקשרים עם אתרים גדולים וחזקים רבים ושונים, ולכן יכולים לגרום לתוכן של לקוחותיהם להגיע לאתרים אלו על בסיס חודשי קבוע.

$(function(){setImageBanner('60b0a772-d54c-46d1-85e4-391f4a026a91','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',510,80,false,47452,'Image','');})

  1. אורך התוכן המפורסם – תוכן שיווקי יעיל צריך להיות באורכים מסוימים, לא קצר מדי ולא ארוך מדי. זה כמובן תלוי בסוג התוכן (פוסט ברשתות החברתיות יהיה מן הסתם קצר יותר מאשר כתבה באורך מלא באתר המקודם או באתר חיצוני), אבל חשוב להיות מודעים לפרמטר זה. כאשר מדובר בכתבות, נרצה לרוב תוכן באורך של כמה מאות מילים – מספיק ארוך על מנת להעביר אינפורמציה וערך מוסף לקוראים, אך גם מספיק קצר על מנת שלא לשעמם ולייגע את הקורא הממוצע, המעוניין באינפורמציה זמינה ונגישה.

  1. איכות התוכן – כפי שצוין בנקודה הקודמת, על התוכן להיות כזה אשר מעביר אינפורמציה רלבנטית לקוראים (אינפורמציה הקשורה בתחום בו עוסק האתר אותו אנו מעוניינים לקדם), ומציע ערך מוסף של ממש. ככל שתוכן זה יהיה יותר "אמיתי" ובעל ערך לקוראים, ופחות תוכן שיווקי נטו, כך עולים הסיכויים כי הוא יזכה ליותר קריאות וייצר עבורנו יותר טראפיק



  1. איכות הכתיבה – מלבד לתוכן עצמו והערך המוסף שנרצה שיספק לקוראים, חשוב כי גם מבחינה טכנית יהיה מדובר בתוכן איכותי. כלומר, תוכן אשר אינו מכיל שגיאות כתיב או תחביר, כתוב בצורה רהוטה ונגישה ומאפשר למי שקורא אותו להבין בקלות ובמהירות את מה שכתוב. ניסוחים ארוכים ומסורבלים, כמו גם שגיאות כתיב או בעיות בתחביר – כל אלו יגרמו לקוראים להפסיק לקרוא באמצע, או לפתח דעה שלילית על התוכן ומקורותיו. מאחר והאתר שלנו, שאנחנו מנסים לקדם, הוא המקור לתוכן (או שהתוכן מופיע באתר עצמו או שהוא מכיל קישור אל האתר), כתיבה ברמה נמוכה מיד תשליך על האתר שלנו, תרחיק גולשים, תרתיע את גוגל ותפגע במוניטין של בית העסק שהוא מייצג.

  1. תדירות הפרסום – פרסום כתבות לצרכי קידום אורגני צריך להיעשות באופן שוטף, ובתדירות הנכונה. על פי רוב, מדובר בכמה מאמרים של כמה מאות מילים כל אחד, אחת לחודש (את הכמות המדויקת יש לקבוע באופן פרטני עבור כל אתר ובכל תקופה, בהתאם למיקומו בתוצאות החיפוש, רמת התחרות ומספר פרמטרים נוספים). מומלץ לפרסם כמות סבירה וקבועה של מאמרים וכתבות מדי חודש, מאשר להעלות עשרות כתבות בחודש אחד ואז לא להעלות שום דבר במשך כמה חודשים. 

היכנסו לאתר link4web ותקבלו את כל המידע אודות פרסום כתבות עם קישורים

https://link4web.co.il


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d492d256-8d24-4b4e-8e34-ab9d6df09b16','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d492d256-8d24-4b4e-8e34-ab9d6df09b16','/dyncontent/2024/2/26/f4f0d77e-4846-4195-b29d-9e0105dd3737.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
$(function(){setImageBanner('d9f99de1-153b-4358-bf7f-3d32203cbad9','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',525,78,false,47439,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה