עיריית אשקלון קטפה את המקום הראשון בתחרות מצוינות
24.05.23 / 10:50
האגף לקשרי קהילה בעיריית אשקלון זכה במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחוויית לקוח'. הפרס הוענק על הטמעת תפיסת השירות החדשה ברשות - שירות שמגיע אליך; מנהלת האגף אושרה צרויה ימין: "הפרס מוקדש לעובדות ועובדי הרשות שפועלים בצורה מקצועית, מסורה ונחושה, בשגרה ובחירום, למען שירות איכותי, אישי ונגיש לתושבי העיר".
מקום ראשון בשירות: האגף לקשרי קהילה בעיריית אשקלון זכה אמש (שלישי) במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחוויית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי״ל). התחרות, המתקיימת מזה שנים, נועדה לעודד קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום.
טקס ההכרזה התקיים במסגרת כנס שירות וחווית לקוח בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל. גם ראש העיר, תומר גלאם נכח בטקס יחד עם מנהלת האגף לקשרי קהילה, אושרה צרויה ימין ועובדי האגף, אשר עלו לבמה בעת הענקת הפרס והודו על הזכייה החשובה. בקטגוריית השירות במגזר הציבורי התמודדו גם רשויות נוספות, בהן עיריית כפר סבא ועיריית נתניה שזכו במקומות השני והשלישי, בהתאמה.
הפרס בקטגוריית שירות במגזר הציבורי הוענק לעירייה, על הובלת מהלכי שירות חוצי ארגון והטמעת תפיסת שירות חדשה ברשות - שירות שמגיע אליך. התחרות כללה מספר שלבים והיה על האגף להציג בפני עשרה שופטים, בהם מנהלים בכירים בעולם השירות, את היעדים שהוצבו ונתונים המעידים על העמידה בהם.
כמו כן, הוצגו המהלכים האסטרטגים שבוצעו מול האגפים השונים להעלאת שביעות הרצון והיוזמות השירותיות החדשות לשיפור השירות לתושב, בהן אוטובוס השירות שפועל מזה שנה, שיתופי פעולה חסרי תקדים עם ארגונים חיצוניים לטובת שירות ייעודי ואישי לתושב, קבוצות ווטסאפ שכונתיות, פרויקטים להנגשת השירות לתושבי הגיל השלישי ומאותגרים טכנולוגית ועוד.
מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין: ״זהו מעמד מרגש במיוחד. מדובר בכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח וכבוד הוא לנו לקחת בו חלק. הפרס מוקדש לעובדות ועובדי הרשות שפועלים בצורה מקצועית, מסורה ונחושה, בשגרה ובחירום, למען שירות איכותי, אישי ונגיש לתושבי העיר, בהתאם למדיניות הרשות. ההישג המרשים הזה הוא בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם מנהלי האגפים והצוותים המקצועיים שבשטח שעובדים מסביב לשעון על מנת לשרת את התושבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המסור באגף קשרי קהילה, למנהל המוקד העירוני, אריה אוחיון, למוקדנים, לבקרי השטח, לנציגי פניות הציבור, שרואים כל העת את התושב לנגד עיניהם. נמשיך לפעול לשיפור מתמיד בשירות לתושב תוך שימוש בחדשנות ויוזמות שיזניקו את השירות לתושב עוד יותר קדימה״.