המדריך לבחירת חברת הובלות להעברת משרדים בארבעה צעדים
21.11.23 / 13:32
אתם חייבים להיות חכמים בחירת חברת הובלות להעברת משרדים. זה לא כזה מסובך, אבל עליכם לעקוב אחרי 4 הצעדים שבמדריך. זה יבטיח לכם מעבר שקט וחלק
ישנן מספר סיבות מדוע חברות בוחרות להעביר את משרדיהן, אך הגורם השכיח ביותר הוא פוטנציאל צמיחה. אולי לעיר השכנה יש טווח שוק גדול יותר, או שאולי הסביבה נוחה יותר בשטח מסחר ועסקים חדש. בין אם חברה משגשגת או מתקשה, נראה ששינוי נוף הוא דרך מבטיחה להצלחה. מסיבה זו, ארגון צריך לוודא שכל פעולות ההעברה יישארו ללא פגע, גם לאחר שהשתקע במיקומו החדש. כאן נכנסת לתמונה החשיבות של חברת הובלות משרדים טובה, שתעזור להפוך את המעבר הזה לחלק, יעיל וללא טרחה.
נשאלת השאלה, כיצד בוחרים חברת הובלות מתאימה להעברת משרדים?
כדי לענות על השאלה הזו, הכנו לכם את המדריך לבחירת חברת הובלות משרדים. עקבו אחר הצעדים, ותמצאו את עצמכם במהרה עם חברה מקצועית ומבטיחה.
שנתחיל?
צעד ראשון - מציאת חברת ההובלות המתאימה
אם אתם עובר לאזורים מרוחקים, תצטרכו לחפש את חברת פינוי והובלת המשרדים המתאימה. ישנן מספר חברות שיכולות להעביר ציוד משרדי, ואף מכונות כבדות במידת הצורך. חברות מסוימות מתמחות במתן שירותי העברת משרדים ברמה המקומית, אחרות חולשות על כל חלקי הארץ, ויש שיכולות אף לסייע לכם ברילוקיישן ממדינה אחת לאחרת.
חשוב להדגיש, שהעברת משרד שונה מהובלת דירה, ולכן בחירת החברה המתאימה לעבודה צריכה להיעשות בצורה מושכלת תוך לקיחת שיקולי מפתח בחשבון, ביניהם יכולת החברה להתמודד עם אתגרי מיחשוב ו- IT לדוגמה. פרט לכך, חשוב לוודא, שהחברה מיומנת הן בפירוק והן בהרכבה של מכשירים, רהיטים ומערכות ציוד שונות, למעט מקרים בהם תצטרכו להיעזר באנשי מקצוע ספציפיים. חברה שמספקת שירותי פירוק והרכבה יכולה לחסוך מכם הרבה מאוד טרטור ולקצר את זמני המעבר כדי להבטיח חזרה לעבודה שוטפת במהרה. אם המשרד שלכם צריך להעביר דברים עדינים כמו אוספי יין, פסנתרים ועתיקות, עדיף יהיה לשמור על קשר עם מובילים מיוחדים המצוידים לעבודה. עם זאת, זכרו ששירותים מיוחדים עשויים שלא להיות זולים, אז הכינו את התקציב שלכם בהתאם.
צעד שני – בדיקת הרזומה והמלצות
הקפידו לחקור את החברות שאתם בוחנים לצורך העברת המשרדים שלכם. נסו לאסוף המלצות מקולגות שביצעו מעבר או מלקוחות החברה שאתם שוקלים לשכור את שירותיה. אם זו הפעם הראשונה שלכם בהעברת משרדים, עדיף לשמוע המלצות ממקור ראשון. עם מידע אמין, אתם יכולים להציל את עצמכם מחברות של שרלטנים או חובבנים, ולהבטיח לעצמכם מעבר חלק.
כדי להימנע מתרחישים לא רצויים, חפשו חברה עם רזומה מוכח. בחנו את אתר החברה, לקוחות החברה ועדויות מהרשתות החברתיות. אל תהססו לפנות לממליצים, ושאלו אותם על השירות שקיבלו. השאלה הטובה ביותר שתוכלו להציג בפניהם היא "האם הייתם שוכרים את שירותי החברה שוב?"
דרך נוספת לאתר חברת הובלות מקצועית היא, לשאול בבניין המשרדים החדש שלכם אם יש חברות מומלצות. שאלו את השכנים שלכם באילו חברות נעזרו, והאם היו ממליצים גם לכם להיעזר בשירותים שלה.
תוכלו לאסוף מגוון דירוגים, המלצות וסקירות ברשת, אליהן תוכלו לגשת בקלות בלחיצת עכבר. השקיעו בחברה ממותגת, שהאתר שלה מתוחזק, שמספקת מענה מסודר לפניות ומעניקה יחס אדיב לכל פנייה.
צעד שלישי – שקלו את רמת הניסיון
אחד הפרטים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים חברת הובלות משרדים הוא אורך החיים בענף. רקורד משמעותי פירושו בדרך כלל הצלחה ושביעות רצון מהלקוחות. כמו כן, ההיסטוריה של חברה אומרת הרבה. מוביל מנוסה לוקח את מועדי ההעברה ולוחות הזמנים ברצינות, ומכיר בחשיבות של תקשורת מתמדת. סביר להניח, שחברות מנוסות טיפלו בבעיות שונות בעבר, ולכן הן גם יכולות לתת פתרונות ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים שאתם עשויים להציב בפניהם.
אחת הדרכים הטובות ביותר לבחון את רמת הניסיון של החברה היא על ידי השאלות שיציבו בפניכם בעת פנייתכם. חברה מנוסה ומקצועית תדע לשאול את השאלות הנכונות לצורך תכנון התהליך. מובילים מקצועיים יוכלו להנחות אתכם ולספק לכם מידע רלוונטי, שיקל עליכם ויחסוך מכם טעויות או עוגמת נפש. כאשר תשאלו על תהליך ההעברה וכיצד הם מתכננים להעביר כל סוג של ציוד, עליכם לוודא שאתם מקבלים מידע מפורט, כדי שתהיו שקטים, רגועים ושבעי רצון.
צעד רביעי – הישארו במסגרת התקציב שלכם
ברגע שתקבלו את פרטי ההתקשרות של חברת ההובלות, צרו קשר ובקשו הצעת מחיר. העלות עבור מובילי המשרד עשויה להיות ההוצאה הגדולה ביותר בתקציב שלכם, במיוחד אם אתם מעבירים את המשרד שלכם למיקום רחוק. למרות שאתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר, אתם גם רוצים להישאר במסגרת התקציב שעומד לרשותכם. אל תתפשרו על הסטנדרט שלכם תמורת מחיר זול יותר, והימנעו מתשלום עודף על שירותים שאינכם צריכים. והכי חשוב, ודאו שחברת ההובלות שלכם מכסה ביטוח, כדי שלא תתקלו בבעיה במקרה של אובדן, גניבה או נזק במהלך ההובלה.
דבר נוסף שחשוב שתדעו זה מה הם המאפיינים לרכישת משאית מותאמת להובלות משרדים שזה לא פחות חשוב שאתם כלקוחות תדעו לבחון את המשאית שבה כל הציוד המשרדי שלכם יהיה.
חשוב לדעת, חברות הובלה בדרך כלל מספקות הצעות מחיר מסוגים שונים. חלקם גובים לפי שעה, אחרים גובים עבור חבילה כוללת, בעוד שאחרים גובים פר קופסה למ"ר. ייתכנו עמלות על הרכבה ופירוק של רהיטים, כמו גם על השבתה והתקנת מערכות טכנולוגיות. שאלו לגבי חיובים נוספים, והיזהרו מעלויות נסתרות שעלולות להתגנב לחשבון הסופי.