משתתפים בתערוכה עסקית? ככה תבלטו

$(function(){setImageBanner('e79704cf-8209-4254-9fe1-3d6eef569eec','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

משתתפים בתערוכה עסקית? ככה תבלטו

יחצ

אחרי שנתיים קשות של קורונה, נראה שעולם התערוכות והירידים חוזר לפעילות במלוא הכוח. ביתנים שונים שמציגים את השירות, המוצר או החברה – והמוני אנשים שחולפים על פניהם כדי להכיר יותר וכמובן לרכוש. מאחורי כל יריד עומדת הפקה גדולה, ואם חשבתם להשתתף בתערוכה – יש כמה עקרונות שכדאי להכיר כדי להעמיד ביתן יוצא דופן, שמצליח למשוך מתעניינים, וחשוב יותר - להביא תוצאות עסקיות טובות. 

 

עיצוב הביתן – מה שמבדיל אותו מהיתר

החלק החשוב ביותר כשרוצים להשתתף בתערוכה, הוא נושא העיצוב ביתנים לתערוכות. עשרות ואף מאות עמדות הניצבות אחת ליד השנייה, לעיתים דומות אחת לשנייה – וקהל גדול שלא בהכרח יכול להתעמק בכל ביתן וצריך לחלק את הזמן שלו בצורה הנכונה ביותר עבורו. בשלב הראשוני, חשוב שעוד לפני שהאורחים בתערוכה שמעו מכם מילה אחת – הם יגיעו לסביבת הביתן שלכם דרך אמצעים חזותיים למיניהם, כדוגמת צבעים, מולטימדיה, תאורה, צלילים ועוד. זה מאפשר לכם לבלוט מעל היתר, ולאורחים להפנות מבט. אך מלבד היופי העיצובי, לעיצוב צריכה להיות אמירה שמתקשרת עם המסרים שאתם רוצים להעביר.

 

עיצוב ביתן באמצעות חברת הפקה ועיצוב ביתנים

עיצוב של ביתן תערוכה, בין אם מדובר בביתן המשתתף ביריד מכירות לקהל הפתוח ובין אם ביתן שנמצא בתערוכה עסקית, צריך לדבר בשפה של העסק שלכם. לדוגמה, צבעים ורודים יפים בעיני מרבית האנשים, אך לא דווקא ידברו אל האנשים אותם אתם רוצים למשוך אליכם, והפוך. הדבר נכון כמובן גם כשמדובר במוסיקה. השמעת ז'אנר מסוים של מוסיקה מהביתן שלכם – בסבירות גבוהה יביא אליכם את הקהל הרלוונטי בלבד, אך כמובן שצריך שתהיה הלימה בין מה שאתם מציעים בביתן שלכם למוסיקה. וכיוון שהעמדה של ביתן בתערוכה לא נועדה ליופי אלא למען מטרה עסקית, כדי להשיג את החיבור הנכון בין העיצוב של הביתן למסרים שאתם רוצים להעביר, מומלץ להסתייע בשירותי הפקה ועיצוב ביתנים לתערוכות של חברה מקצועית בתחום. 

 

שיטות עיצוב – תדמיתי ומכירתי

את ביתן התערוכה שלכם אתם יכולים לעצב כרצונכם וללא מחשבה מוקדמת, והעיקר – שיהיה נעים לעין. אך אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות עסקיות, מומלץ לבחור באחד משני סוגי עיצוב – תדמיתי ומכירתי. העיצוב התדמיתי הוא עיצוב שמספר סיפור, ופחות נוגע באמצעים שיווקיים גלויים. באמצעות הסיפור – משיגים את השיווק כפועל יוצא. שיווק תדמיתי מיועד לרוב לעסקים אשר מציעים מוצר או שירות בעלות גבוהה במיוחד, או בהתקשרות ארוכת טווח, כך שהמחיר הוא לא בהכרח הפקטור ולכן הוא אינו בפרונט לעומת ערכים אחרים שנכון לקדם – מקצועיות, ניסיון, שירות וכדומה. לעומת זאת, סגנון עיצוב מכירתי הוא סגנון שמבקש להעניק חוויה ממשית של כאן ועכשיו. הבחירה בסגנון עיצוב תדמיתי או מכירתי צריכה לקחת בחשבון פרמטרים שונים וכמובן את קהל היעד שלכם. גם זה, כמו העיצוב עצמו, יכול להיבחר ביחד עם חברה שעוסקת בעיצוב ביתנים לתערוכות. 

 


$(function(){setImageBanner('64a33649-a679-4f21-976c-d7ce952adf61','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47453,'Image','');}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה