4 יתרונות של מרכזיות בענן

$(function(){setImageBanner('dd1af0c6-7e08-4251-87a5-05b4ac6e182c','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47451,'Image','');})

4 יתרונות של מרכזיות בענן

צילום: יח"צ

הרי זה ידוע שכאשר תהיה לנו תקשורת טובה ואיכותית עם הלקוחות והספקים שלנו, הרי שנוכל לתרום משמעותית להצלחה של העסק או הארגון. כיום, עסקים קטנים וגדולים יכולים להנות משירות טלפוני איכותי וגם זול וכל זאת תודות למרכזייה בענן.
אז מה זה בכלל מרכזייה בענן? איך היא עובדת ומהם היתרונות? כל זאת ועוד במאמר הבא...

מהי מרכזייה בענן?
מדובר על מערכת טלפונים וירטואלית. אותה מערכת מספקת מערכת טלפונים עסקיים שהינה מאובטחת וגם אמינה והיא עובדת באמצעות רשת האינטרנט. מרכזייה בענן מוכרת גם בשמות נוספים כמו, מערכת טלפונים מתארחת, מרכזייה מתארחת, מערכת טלפונים וירטואליים, מרכזייה וירטואלית, מערכת טלפון VoIP, מרכזיית VoIP, מערכת טלפונים מקוונת ומרכזית IP (פרוטוקול אינטרנט). מרכזייה בענן מתקדמת משמעותית מהמרכזיות המסורתיות הישנות והיא מציעה אפשרויות רבות יותר. כך למשל, מרכזייה בענן מספקת לעסק או לארגון שירות טלפוני איכותי עם מעט מאוד תקלות ועם נוחות מקסימאלית וכמו כן עם מחירים נמוכים ומשתלמים בהשוואה למרכזיות הישנות. מעבר לכך, מרכזייה בענן גם מעניקה אפשרות לבצע פעולות שלא היה ניתן לבצע במרכזיה רגילה כמו, רישום לקוחות, כניסה לתור, התממשקות עם כתובות מייל ועוד.

איך עובדת מרכזייה בענן?
אין צורך בקו טלפון נוסף או חיבור לכבלים ומדוע? כי המרכזייה מתלבשת על קו האינטרנט שיש לכם בעסק או בארגון. בזכות החיבור לרשת האינטרנט, ניתן להנות מהרבה יתרונות שהאינטרנט מציע כמו למשל, הוזלה של שיחות טלפון באופן משמעותי (מדובר על שיחות מקומיות וגם שיחות בינלאומיות).

היתרונות של מרכזייה בענן

אם תבחרו להתחבר למרכזיה בענן, תוכלו להנות מכל היתרונות הללו:

-השירות הטלפוני הופך לזול וכך אפשר לחסוך בהוצאות התקשורת של העסק או הארגון. כאשר אנחנו מתכוונים לשירות הטלפוני, אנחנו מתכוונים גם לעלויות ההקמה והתפעול וגם למחירי השיחות. הכל הופך להיות משמעותית זול יותר.

-ניתן לבצע שיחות בינלאומיות בזול. מדובר על דבר שהוא קריטי לעסקים וארגונים רבים. 

-אפשר לעקוב אחרי הוצאות התקשורת. הכוונה היא שניתן לדעת כמה כסף צריך להוציא על התקשורת מדי חודש ובהתאם לכך אפשר גם לבצע מעקב אחרי ההוצאות.

-אפשר להשתמש באמצעי תקשורת שונים, כאשר העסק או הארגון מחוברים למרכזייה בענן. אלו יכולים להיות מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טאבלטים, טלפונים סלולריים ועוד. בזכות השימוש במגוון אמצעי תקשורת, אפשר לייעל את רמת השירות וכמו כן לשדרג את התקשורת כך שהיא תהיה יותר נוחה לא רק עבורכם אלא גם עבור הלקוחות שלכם.

לבחור בצורה נכונה את החברה המפעילה את המרכזייה
לפני שבוחרים להתחבר למרכזייה בענן, מומלץ לבדוק את תשתית האינטרנט ולוודא שהיא אכן יציבה וכזאת ומתאימה למרכזייה. מלבד זאת, יש לבחור חברה שיש לה דירוג גבוה וכמו כן שיש עליה המלצות חיוביות, שכן היא זאת שתהיה אחראית על הקמת המרכזייה ועל תפעולה.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5632b32e-f39e-46ee-ad70-44f6317a9613','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47453,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5632b32e-f39e-46ee-ad70-44f6317a9613','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47453,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה